Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av SvenB
o0kungen0o skrev:Min svärmor har köpt en v70 2.4 från 02 som bara rullat 14. Ny bes utan service bok och inte några papper på. Kan man kolla detta elektroniskt om den är skruvad/byt mätare?
Om så vore fallet, vad har du för nytta av att veta? NI har ju redan köpt bilen och vekar nöjda :D
SvenB skrev:
o0kungen0o skrev:Min svärmor har köpt en v70 2.4 från 02 som bara rullat 14. Ny bes utan service bok och inte några papper på. Kan man kolla detta elektroniskt om den är skruvad/byt mätare?
Om så vore fallet, vad har du för nytta av att veta? NI har ju redan köpt bilen och vekar nöjda :D
Korrekt service kanske? Eller bara för att kolla om den verkligen har gått strax under tusen mil varje år Bild
Jag tycker det varar konstigt med bara dom milen för den är lite för sliten invändigt och varför följde det inte med service bok och inga papper? Och sen var denna biligare än en som har rullar 25.
Stefans 968

En bra plåt det där :-D Ja, passa[…]

@OlofEmanuel , Får du inge svar kan du se v[…]

@EbbevonVolvo , Ja, äntligen reglisten ;-) […]

Kablar till tändspol

Hei! Ursäkta min Svenska, den är kanske […]