Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av gurkburk
Hej, Kan man ha två telefoner uppkopplade samtidigt, eller måste man gå in och skifta telefon i displayen. Lite luddit kanske men jag tror ni förstår vad jag menar. Bilen är en XC70-14.
av Axie
När jag köpte min My-12 sa försäljaren att det inte gick, å jag har inte lyckats heller...
Användarvisningsbild
av joel80
Däremot går att ha två telefoner inställda i bilen samtidigt.. men den kopplar bara upp mot en i taget.
Alltså är man flera som kör bilen så kan man ha var sin telefon som kopplar upp sig mot bilen, men åker man med båda telefonerna samtidigt kopplar den bara upp mot den första den hittar.
Användarvisningsbild
av knut1955
joel80 skrev:men åker man med båda telefonerna samtidigt kopplar den bara upp mot den första den hittar.
slik fungerer ikke min MY11, den kobler seg til den telefonen som sist var innkoblet, ønsker jeg å endre må jeg inn i menyen å velge tlf, så kommer en ny synk mot valgt tlf.
av gurkburk
Ok så man kan bara ha en telefon uppkoplad åt gången, synd. Tack för svaren
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Jag kan ta emot samtal med min Android telefon och samtidigt spela Spotify från ipaden. Så jag håller inte med om att det inte går. Det är klart att det är ju inte 2st telefoner, det är en telefon och en Ipad med Spotify, det går iaf åtminstone på my13.
av oldtimersmc
Har två lurar och du måste växla i dips för att ringa från den andra /( har en my12 o my10)
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Som jag skrev, det går och koppla upp 2 enheter samtidigt men du kan bara ringa från den ena och använda den andra som mediaspelare.
av oldtimersmc
Bilnörden skrev:Som jag skrev, det går och koppla upp 2 enheter samtidigt men du kan bara ringa från den ena och använda den andra som mediaspelare.
TS:fråga var om man kunde köra med båda asså ringa typ
Användarvisningsbild
av Bilnörden
Frågan är om man kan ha 2 telefoner uppkopplade samtidig. Jag svarade på frågan, det går och ha 2 st telefoner uppkopplade men det går endast ringa med 1. Vadå blev det för mycket information nu helt plötsligt?

På min 745-a -88B fungerar c-låset per[…]

Ja ska man, som nu för tiden, spotta ur sig e[…]

Identifiering Volvofälg

Dessa fälgar sitter på min 740 GLT 16V[…]

Nu fick jag äntligen mössa att sätt[…]