Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av börne
Perra83 skrev:Va kostar en uppsättning med två blad?
Med rabatten från forumet så har jag för mig det blev 263kr för båda... vilket är oslagbart. Nu vet vi ju även att dom har ett bra kundbemötande ifall det strular :wink:
Supertyst och superrent men även jag har ett blad som är på sista vändan men sett till krona per mil så är det otroligt bra för pengarna.
En uppsättning finns i bagaget när det är dags att byta eller pundarna snott bladen.
börne skrev:
Perra83 skrev:Va kostar en uppsättning med två blad?
Med rabatten från forumet så har jag för mig det blev 263kr för båda... vilket är oslagbart. Nu vet vi ju även att dom har ett bra kundbemötande ifall det strular :wink:
Var hittar man rabattkoden?
börne skrev:Jaha... Wipers bladen har fungerat kanon hela tiden... tills idag då bladet på förarsidan gick sönder bara efter c:a 3,5 månader, riktigt uselt att dom inte håller längre!

Eller har jag bara haft oflyt med mitt ena blad ?:-/ :(

Hur upplever ni livslängden som kört med dessa blad. Har alltid använt Trico tidigare & dom håller ju i åratal & fungerar bra om man rengör dom lite då & då, betydligt dyrare dock.
Har kört med den dära randen i mitten nu hela vintern och var nere idag och skulle byta torkarblad och wipers bladet på förarsidan hade delat sig exakt som ditt:

http://forumbilder.se/EB0M2/dsc-0032

Så det verkar ha varit en dårlig serie som sagt.
Eloge till wipers, mailade för att kolla om det kunde ha varit felaktiga blad från fabrik, visste inet riktigt när jag köpt dom, kommer bara ihåg att de låg länge i bilen innan de blev monterade. Fick svar från Wipers att de hittat ordern från Februari 2014 och igår låg det ett par nya torkare på posten. Det äe fan service tycker jag.

Var ute en stund igår och valde då att[…]

Köra EX90 med släp

Lövet, intressant video om betydelsen av luft[…]

Varför ska du byta? Kvittrar eller "flad[…]

Turboslangarna är undersökta under tryck[…]