NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av monarped111
såg häromdan att halva den blå klisterdekalen åkt bort på grillen.
en v50 d2 2011.
tror ni man kan få en ny dekal på volvo ,gratis.
de handlar ju inte om många kronor,utan prinsipen.
har läst att många råkat ut för detta.
men inte om dom fått ett nytt eller fått betala.
har ni fått ny ,eller har ni fått betala.
jävligt dålig reklam för volvo me massa bilar me dassit märke fram,så dom borde ju va intreserade o dela ut nya.
de e ju en sak om bilen är 10-15 år.
men 4 år e ju för faan horibelt
får ja ingen på volvo så ska ja åka in på saab elle nått o fråga om ja kan få ett saabmärke gratis o sätta dit.
aldrig maskin eller högtryckstvättad,bara för hand med svamp o slang
Bilagor
DSC_0024.JPG
DSC_0024.JPG (1.36 MiB) Visad 3252 gånger
av Droopy
Märket kostar typ en tia el så på volvo, skulle inte ens orka ställa frågan om jag kan få det gratis med tanke på priset.köp ett gäng vetja, jag har bytt 2 gg
av mortie
Exakt en sådan skada åtgärdades i veckan gratis av Volvo på svärfars XC60 från 2010 eller 2011. Volvo hade ett goodwill-program på det då det var vanligt. Kolla med din verkstad.
av monarped111
tänkte bara om dom e så jävla snåla så dom inte kan bjuda på det ,när det trillar av erter bara 4 år.
då kan ja ju fråga på saab, dom kanske då ger mej ett grattis saabmärke att sätta på volvon
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Såg att mitt hade börjat släppa igår så slet bort det och limma fast den igen. Får svänga in på Volvo efter helgen och köpa på mig ett gäng :)
Användarvisningsbild
av jimlindeborg
Var och hämtade nytt klistermärke på Bilia nyss. 30kr, med Volvorabatt så blev det 21kr.

Märket är mycket tjockare än det som sitter och enligt handlaren så var det mycket bättre kvalité :) Så vi får väl se :P
av Frohm
någon som vet vart man kan beställa det online? e fan kasst att märket lossnar. Sett det många gånger på SAAB att dem har blanka emblem och alltid sagt.. kan dem inte ens få bilmärkets emblem sitta kvar så e la kvalitén på övriga bilen likadan ;)
av Frohm
Droopy skrev:Märket kostar typ en tia el så på volvo, skulle inte ens orka ställa frågan om jag kan få det gratis med tanke på priset.köp ett gäng vetja, jag har bytt 2 gg

vart hittar du det för en tia?? på volvo ville dem ha 250kr och bilia 333kr rätt dyrt för ett klistermärke som antagligen kommer försvinna det med.. Tycker märket borde va det sista som trillar av bilen!!
Trasig pump? Rapsolja?

När byttes termostaten? Byt den och kör[…]

Vdash

P3tool (https://p3tool.xyz/) skulle jag hellre k&o[…]

Hej ! Så kul att jag hittade denna länk[…]

Tvättat både v50 och 240in, 240in fick […]