Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Jaha... Wipers bladen har fungerat kanon hela tiden... tills idag då bladet på förarsidan gick sönder bara efter c:a 3,5 månader, riktigt uselt att dom inte håller längre!

Eller har jag bara haft oflyt med mitt ena blad ?:-/ :(

Hur upplever ni livslängden som kört med dessa blad. Har alltid använt Trico tidigare & dom håller ju i åratal & fungerar bra om man rengör dom lite då & då, betydligt dyrare dock.
Bilagor
IMG_0375.JPG
IMG_0375.JPG (1.64 MiB) Visad 5603 gånger
Senast redigerad av 1 börne, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av StringerBell
Jag har haft mina i två år. De är rätt dåliga nu men livslängden kan jag inte klaga på. Men riktigt bra är ju vindrutetorkare inte så väldigt länge, oavsett fabrikat.
Användarvisningsbild
av börne
Droopy skrev:Köpte till min förra sommaren och på just förarsidan var bladet slut efter ca 4mån, då började det bli ränder.
Mest nyfiken på om fler haft problem & även om vissa haft dom länge & är nöjda så verkar det ju som att det är fler än jag som haft otur då.

Dom har verkligen torkat perfekt osv så har varit nöjd med det, men känns ju inte så jäkla kul att köpa samma igen när dom inte höll längre även om priset var kanon. Betalar hellre mer för nåt som håller.

Får se vad jag byter till.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Kontakta wipers.se omgående.

Förövrigt kanske ingen modellspecifik fråga.
Användarvisningsbild
av börne
Micce1980 skrev:Kontakta wipers.se omgående.

Förövrigt kanske ingen modellspecifik fråga.
japp... skickade ett mail nyss, är inte på nåt sätt att jag vill smutskasta Wipers för bladen har fungerat kanon annars, nog aldrig haft ett blad som går tystare :-)-)

Jo det kanske hamnade lite fel, hänger nästan bara i denna del av forumet så gick av gammal vana :oops:
Toppen!! Menade mest att kontakta de snarast så de kan behandla ärendet så du ev. skulle få tag i nya pronto. :) Nu löste det sig fint ju. Är med supernöjd med deras EMV (egna varumärke), är ny kund hos dem sedan senhösten -14 och är toknöjd. Hoppas bara de tar in EMV-torkare bak snart till V50 :) Ska bRa komma ihåg att använda forumrabbatten nästa gång. :)

Varför ska du byta? Kvittrar eller "flad[…]

Turboslangarna är undersökta under tryck[…]

Tjena, behöver lite hjälp då jag v[…]

Hmm, jag som trodde att 4749kr/år var dyrt. […]