Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Vilken bild? Du har länkat till en bildsökning på Google och den presenterar en förfärlig massa bildet.

Har du övervägt att lämna in bilen till en verkstad? Jag vill inte vara taskig men du verkar alltid få problem med saker och ting när du mekar med bilen :D
Nu funkade det att se bilden. Det gjorde det fan inte när jag testade med iPad-jävlen. Det ska till en redig dator med Windows för sånt här :D
Att lämna in bilen är inget för mig. Litar inte på firmor.
Jag ofta problem ja. Men klarar byta koppling, motor och lacka en bil själv. Utan hjälp av någon.
Jag är självlärd och lär mig av misstagen.

Och jag tror att jag har en av de finaste bilarna här. Alltså skick mässigt. (detta lär ju störa någon .) men det är vad jag tror.

Men detta fforum kanske inte längre är till för att hjälpa til? Om alla svarar. Lämna in bilen så e problemet löst.
Jag tycker var och en väljer själv om man vill fixa med bilen själv. Själva tanken med detta forum är väl att kunna fråga om råd och tips om det är något man undrar över. Jag tycker det är bra när man försöker fixa saker själv. Att sedan klanka ner på någon som försöker och frågar om råd här på forumet är lite väl lågt.
Vi är väl här för att hjälpa varandra och ge råd och tips.
Kablar till tändspol

Jag köpte nya kontakter på Amazon, de h[…]

Mmm, börjar bli dags att beställa nya. F[…]

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Tack för svar! Något special verktyg? N[…]

Kupefläkt vandrar V70 2013

V70 d4 AWD my13 Kupefläkten har på sis[…]