Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jihed
Råkade glömma bilnyckeln i en ficka här om sistens när jag tvättade kläder. :oops: Efter att den åkt runt i maskinen i en timme kom jag på vart jag hade den :o :shock: Fort tvingade jag fram maskinen till sista programmet för att pumpa ut vatten... Jag tänkte att det var den nyckeln det :cry: Men den fick ligga på tork över natten innan jag testare... och den fungerade utan problem, och har nu gjort det i ca en vecka :) men men "don't try this at home kids"
av Noodles
Been there, done that!! :oops:

Den klarade sig också! :wink:
Användarvisningsbild
av Loner
Risken med detta är att den efter ett tag lägger ner.. kan funka i ett halvår sen börjar det jävlas.

Vore jag er skulle jag öppna nyckeln och tvätta ren den med sprit.

/L
av OC-RA
Med andra ord , det kan bli ett rent helvete. :lol:
Användarvisningsbild
av Larre
Rejäla grejer det där, som håller en timme i tvättmaskinen!! :D
Användarvisningsbild
av Brainy
Loner skrev:Risken med detta är att den efter ett tag lägger ner.. kan funka i ett halvår sen börjar det jävlas.

Vore jag er skulle jag öppna nyckeln och tvätta ren den med sprit.

/L
Samma här, och sen när den fått torka bort spriten så skulle jag dra på en rejäl dusch elektronikrengöring.

mvh
Anders
av Daddan
Frugan tvättade mina byxor. Jag frågade om hon sett min mobil. Tvättmaskinen sa dunk dunk dunk. En vecka gammal Nokia håller inte för tvättning.
av matzen10
Daddan skrev:Frugan tvättade mina byxor. Jag frågade om hon sett min mobil. Tvättmaskinen sa dunk dunk dunk. En vecka gammal Nokia håller inte för tvättning.
Annat är det med SonyEricsson; den håller för 60 grader men ska hängtorkas (inte tumlas!). :lol:

---< Matz
Användarvisningsbild
av Loner
Tvättmedel går hårt åt kopparbanor...

Men en mobilelefon är ju billigare än en ny nyckel oxå....

/L
trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Plötsligt ändras inte displayen på[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]

Bokade förra veckan kunskapsprov efter att […]