- tor 02 apr 2015, 21:48
Har precis hämtat ut min bil och håller på och försöker få lillgrabbens bilstol på plats i baksätet. Dock så är stolens ryggstöd för högt så nackskyddet på stolen hamnar på bilens nackstöd vilket gör att stolen blir obalanserad/vinglig och inte ligger dikt an med ryggstöden.
Jag har letat i böcker och efter knappar...vickat och vridit, försökt tippa nackstödet lite framåt för att sen försöka få ner det men utan framgång.
Svaret finns säkert någonstans men med tanke på klockslaget vänder jag mig till proffsen här. =)
Min ödmjuka fråga är...hur f-n får jag ner/upp/bort nackstödet?? Det enda jag lyckas med är att vika det framåt men det hjälper ju inte direkt...
Mycket tacksam för snabb hjälp.
//A
Jag har letat i böcker och efter knappar...vickat och vridit, försökt tippa nackstödet lite framåt för att sen försöka få ner det men utan framgång.
Svaret finns säkert någonstans men med tanke på klockslaget vänder jag mig till proffsen här. =)
Min ödmjuka fråga är...hur f-n får jag ner/upp/bort nackstödet?? Det enda jag lyckas med är att vika det framåt men det hjälper ju inte direkt...
Mycket tacksam för snabb hjälp.
//A
Senast redigerad av 1 andwim, redigerad totalt 0 gånger.
- By Okalettos