Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Era urbota tråkmånsar man säger ju inte april april redan på morgonen :) Aprilskämtet måste ju få i alla fall lite trovärdighet för att bli lite roligt. Jag tog mig friheten att radera alla april-inlägg under morgonen och dagen. Nu får ni posta det hur många gånger ni vill för att kompensera :)
crumpets skrev:Era urbota tråkmånsar man säger ju inte april april redan på morgonen :) Aprilskämtet måste ju få i alla fall lite trovärdighet för att bli lite roligt. Jag tog mig friheten att radera alla april-inlägg under morgonen och dagen. Nu får ni posta det hur många gånger ni vill för att kompensera :)
Ok, misstänkte att det var något sådant. Men du kunde ju slängt iväg ett PM bara för informationens skull ;)
Hade jag inte tänkt säga det i tråden hade såklart alla påverkade fått ett pm :) Nu skulle det ju ändå annonseras här några timmar senare.
Ber om ursäkt om det var lite drygt men jag vill inte spoila heller. (Nu var det ju förvisso rätt uppenbart men man vill ju i alla fall att några ska få den här "vänta nu vad %¤#" effekten innan de kommer på datumet ;) )
Matchmiss skrev:Haha gillade att forumet var tvunget att byta namn utan anledning från rullar till brummar :roll:
Volvo sägs ju betyda jag rullar så det vore ju lite fånigt att ha ett så Volvoanknutet namn på ett Daciaforum ;)
crumpets skrev:Era urbota tråkmånsar man säger ju inte april april redan på morgonen :) Aprilskämtet måste ju få i alla fall lite trovärdighet för att bli lite roligt. Jag tog mig friheten att radera alla april-inlägg under morgonen och dagen. Nu får ni posta det hur många gånger ni vill för att kompensera :)
Ok... jo det kan jag väl köpa. Men det var ju så övertydligt så va fan, kan ni inte luras bättre får ni ju skylla er själva ifall man direkt på morgonen listar ut det :wink:
Applåder och busvisslingar ni blåste mig :oops: (måste varit trött :-D ), bästa April skämtet på länge!!! Blev riktigt förvånad när jag läste Crumpets inlägg, kom på att det var ett aprill skämt ungefär samtidigt som jag starta datorn idag :lol: :-)-)
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]