Moderator: Moderatorer

Spolade av bilen med högtryckssprutan noga efter att ha dränkt in den i OKQ8:as naturavfettning. Jäklar, det blev riktigt bra. Till och med fälgarna blev bra rena. Nästan lika bra som fälgrengöring!? Överraskad, på ett bra sätt. Sedan körde jag ut i snövädret :D

Bild

Edit: och har beställt lackstift ruby red. Tyvärr fanns inga lackstift för black chrome-färgen på fälgarna att beställa från Volvo! Surt...
Snygg kulör på bilen är det iaf!
Bild
Byte till sommar skor och gav bilen en riktig avfettning. Vit bil är ett helvete att hålla ren från tjära
Fikk bilen tilbake i dag, dom hade inte fått alla delarna (eksosrør) :oops: Tilbake på verksted etter påske. Fint at komma hem i nesta vecka for at vaska bilen :D
Bilagor
diffuser.jpg
diffuser.jpg (104.77 KiB) Visad 1172 gånger
Var på Bilbolaget igår, då min säljare presenterade mig för serviceteknikern som ska ha hand om min nya V40 CC D4 2015 (har gått 20 mil) samt bjöd mig på en automattvätt. Har haft bilen 1 vecka och är supernöjd. Körde en BMW 320d GT 2013 förut, men tyckets den var för stor och dyr för mig och frugan. Har haft BMW dom senaste 10 åren men ville börja prova en ny bilmodell. Volvo är det enda bilmärke jag inte har haft i mina dar, annars har jag haft nästan varenda bilmärke. Jag blev intresserad av Volvo då jag läste om "Skövde motorn", ska bli spännande att se hur den beter sig.
Med Vänlig Hälsning
Björn
:D
  • 1
  • 327
  • 328
  • 329
  • 330
  • 331
  • 1912

Jag är lite trött nu Så du få[…]

Jag har en Volvo S60 från 2003, som i dagsl&[…]