Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Rillee
Skulle kanske vara något. Behöver inte automatisk avbländning utan vill bara ha den ramlösa spegeln
Användarvisningsbild
av leiwi
Rillee skrev:Skulle kanske vara något. Behöver inte automatisk avbländning utan vill bara ha den ramlösa spegeln

Finns inte utan! :( :(
Användarvisningsbild
av Rillee
leiwi skrev:
Rillee skrev:Skulle kanske vara något. Behöver inte automatisk avbländning utan vill bara ha den ramlösa spegeln

Måste kolla i min brors v40, han har den ramlösa spegeln och tror inte han har automatisk avbländning
Användarvisningsbild
av leiwi
Rillee skrev:
leiwi skrev:

Måste kolla i min brors v40, han har den ramlösa spegeln och tror inte han har automatisk avbländning

Vi pratar S V XC 60 här V40 har inte samma spegel eller fäste
av ansjo
nadderf skrev:Får man den ramfria även om man bara väljer avbländning på innerspegeln och inte på sidospeglarna?
Japp.
av erikaeger
Säkert att det inte är samma fäste?

Och går det i så fall inte att "vrida loss" själva spegeln från led-kulan och byta bara spegeln, inte fästet alltså...?
av ErikXC60
nadderf skrev:Får man den ramfria även om man bara väljer avbländning på innerspegeln och inte på sidospeglarna?
De automatiska sidospeglarna, hur fungerar dem? :D
Senast redigerad av 1 ErikXC60, redigerad totalt 0 gånger.
Underkänd på avgasrening

Bra tips!

Cupefläkten.

Det är så att jag har en v60 D3 2012. […]

Jag skulle gissa att mångledaren med en dsub[…]

Ojämn gång.

Min XC70 1 -99/00 rullar ojämnt på tom[…]