Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av SeEmSi
Jag vill dra en mikrofon från centerhögtalargallret till säkringsboxen vänster fram och vidare upp i stolpen. Nån som har förslag på hur jag får dit sladden (till säkringsboxen från gallret) utan att demontera vareda panel?
Användarvisningsbild
av CarMan
vad har du lagt vid center högtalaren som måste ligga just där? där är det ju lite trånkt.

jag skule dra den åt höger istället, om nu syftet endast är att komma upp till taket, lite färre saker ivägen där.
av SeEmSi
Jag har monterat en gps i ett broditfäste över ventilationsgallret och dragit kablarna genom ventgallret upp under högtalargallret och där ihopkopplat med en cigghona dragen från en y-kabel bakom stereon.

Jag var tvungen att använda originalsladden till gpsen då det sitter en TMC-antenn på den.

Jag drog samtidigt en mikrofon då gpsen har inbyggd bluetooth och vill nu ha den uppe i stolpen vid solskyddet. Vill helst slippa att börja riva taket och dylikt.
Användarvisningsbild
av CarMan
dra ut kabeln till stereon, sen kan du gå darifrån till vänster ljudvall.
eller så drar du på högersida, går att dra kablen mellan ruta & innertak, utan att ta ner taket. micken kan du sätta i takpanelen ovanför backspegeln, eller dra vidare till vänster a-stolpe

Vet ej men kan du inte ställa max belysning m[…]

Laddbox

Hej, jag har just köpt en v60 t6 recharge. Ja[…]

trådlös laddning

Om någon i framtiden vill veta vad kag gjord[…]

Volvo 945 STARTAR EJ

Jag hade problem med lambdasond i ett halvå[…]