Volvo V40 relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Härligt härligt! vilken drömmaskin.
crumpets skrev:Vilken bil! Och är det inte ett litet panoramatak som sticker fram där också...? :)
Stämmer att det är ett panoramatak som gömmer sig :D
Är inkluderat i "BE Pro" paketet.
Fint med panoramatak det brytar av snygg mot det vita. :)
av iD2
Bild

10 dagar nu sedan den blev färdigbyggd. Är ju konstigt om de ska ta så lång tid från färdigbyggd till leverans, den har ju inte ens hoppat över till steg 8 än, så de ser ju inte ut som om de blir någon tidigare leverans än vecka 13 för mig :???:
av iD2
Beställde en V40 CC ocean race 26 jan, blev klar i fabrik 26 feb och nu i måndags den 9 mars gick den över till första leveranssteget, har beräknad leverans v.13 och de är ju v.11 nu, var förbi firman och kunde inte se att min bil hade kommit än, men enligt en säljare så ska min Volvo visa leverans vecka till bilfirman och inte kund alltså, så som de ser ut nu så verkar ju min Volvo visa ganska rätt tror jag med leverans vecka eller kan man tro att de blir något tidigare?
Är ju inget annat än stänkskydd som ska på bilen så de lär ju inte behöva så lång tid på sig på bilfirman.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Nu har jag monterat knoppen sjukt nöjd med hu[…]

Slirande rem v60

Det behövs specialverktyg och helst ocks&arin[…]

Jag köpte min MY-14 2019 med 13k på m&a[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Mja, varvtalssignalen är en av två kabl[…]