Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ajdå inte kul :( Jobbigt när det händer saker på fälgarna det kan man verkligen gå och va förbryllad över :cry:
xerent skrev:Går helst inte dit igen och bråkar med dem. Kan inte bevisa att fälgarna var skadefria innan heller. Ska prova lackstift. Det finns inte i Black Chrome kulören?
självklart ska du kontakta firman som har gjort jobbet om du vet att fälgen va felfri innan montering. är det en något sånär seriös firma så fixar detta sig utan problem
Tyvärr är det ju ont om seriösa däckfirmor... Jag har råkat ut för i princip samma sak för många år sedan, firman vägrade göra ett smack åt saken. Hävdade att skadan var innan, vilket den inte var.

Örby Gummi suger...
Trist! Har varit med om en däckfirma (stooort företag) som var total katastrof. Repade helt nya fälgar (18" vinterdäck som skulle på innan leverans) och skylde ifrån sig. Men givetvis stod jag på mig. Sen vid ett byte till sommarfälgar så hade dom förvarat mina 20" till en XC60 staplade på varandra och det understa ligger uppochner mot det grusiga betonggolvet (S) (S) Hoppade även in i min nya bil med oljiga kläder plus extremt skitiga handskar när dom körde :-(O) (S) Vi pratar i en bil för 800 000kr :x

Behöver nästan inte nämna att jag inte använder mig av deras tjänster längre :wink: Däckfirman jag har nu är sjukt bra! :-)-)
XC90_Executive: Det där var verkligen ett skräckexempel! :shock: :shock:
XC90 det där med att pilla i bilen med skitiga kläder är verkligen ett otyg. VARJE gång jag haft bilen inne på bilia inkl när de skulle polera och lackskydda den så har den kommit tillbaka med riktigt jäkla nerskitad inredning. Ibland har de varit noggranna och satt på skydd på stolen men då är panelerna nersmetade istället....... Allt sånt syns ju perfekt på vitt skinn.
Kan meddela att man blir förbannad om en bil för bara kvartsmiljonen kommer tillbaka i det skicket också :(
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 39
Pilot Assist - finns det olika?

Så bra är den inte att man vill gö[…]

Nya framfjädrar tar i hjulhuset

Felmonterad eller fel fjäder

Byte HU850