NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Paket på posten, glad i hågen.
Men visste väl att det var för bra för att vara sant. Speglarna är till 04-07, inte +08.
Försöker försiktigt skruva isär ena för att se ifall det går att lyfta över något men det ser mörkt ut. :x :x :cry: :cry:
Jag överväger däremot att plocka undan dörrsidan och koppla in en spegel för att se ifall det fungerar som det ska. Så kan man iallafall bena ut ifall ex markbelysningen funkar från start, strömställare har jag ju så då kan jag även testa L+R.
Men sugen blev jag direkt inte, så vi får se när jag orkar ta tag i det, och det får duga som svar på ditt PM sålänge Micce. ;)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Då har du iaf mitt intresse för dem annars :wink: Ska bli spännande och se ändå huruvida det går att eftermontera. 8)
av Haddock
Har en v50 -06 med elektriskt infällbara speglar med markbelysning och dessa fungerar att fälla in med L R knapparna intryckta samtidigt för speglarna. Dock saknar jag möjligheten att ställa in automatisk infällning av backspeglarna under stereo menyn vid låsning av bilen. Borde ju finnas tycker jag, men vet ingen som har det till v50.
Användarvisningsbild
av P210
Haddock skrev:Dock saknar jag möjligheten att ställa in automatisk infällning av backspeglarna under stereo menyn vid låsning av bilen. Borde ju finnas tycker jag, men vet ingen som har det till v50.
Jodå, senare modeller kan ha det, jag har det på min MY10!
av Haddock
P210 skrev:
Haddock skrev:Dock saknar jag möjligheten att ställa in automatisk infällning av backspeglarna under stereo menyn vid låsning av bilen. Borde ju finnas tycker jag, men vet ingen som har det till v50.
Jodå, senare modeller kan ha det, jag har det på min MY10!
Borde ju inte vara svårare än en uppdatering av mjukvaran kan man ju då tycka .
V60(19-) Cross Country US Import

Hej Jag är lite sugen på att importer[…]

Det är för dåligt, men hoppas att […]

IMG_1765.jpeg IMG_1779.jpeg IMG_1766.jpeg I[…]

Har du bytt givare eller kalibrera gamla?