Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av xerent
Brainy skrev:Nej då. Dom ligger här i källaren.

Men pga av att HOST HARKEL frugan är mammaledig och använder den volvon istället för sin Ford så blir det 20" först när jag går på ledighet i sommar. *hoppashoninteläserdetta*
:D
Användarvisningsbild
av MartinB82
Brainy skrev:Nej då. Dom ligger här i källaren.

Men pga av att HOST HARKEL frugan är mammaledig och använder den volvon istället för sin Ford så blir det 20" först när jag går på ledighet i sommar. *hoppashoninteläserdetta*

Hahaha :lol: :lol: :lol:

Förstår dig helt klart då. :D
Men hur lyder förklaringen till frugan?
Jag tänkte att ni skulle få åka lite bekvämare nu, det blir väl trevligt... :oops:
Användarvisningsbild
av xerent
Ja, det där med fruntimmer och bilar kan vara svårt ;) När jag köper blommor till frugan skulle man tro att hon blev glad. Men hon bara suckar och säger: Vad har du köpt till bilen nu då....:D
Senast redigerad av 1 xerent, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av grillchips
Skönt att det inte bara är jag som har oförstående tant. :lol:
Användarvisningsbild
av Brainy
MartinB82 skrev: Hahaha :lol: :lol: :lol:

Förstår dig helt klart då. :D
Men hur lyder förklaringen till frugan?
Jag tänkte att ni skulle få åka lite bekvämare nu, det blir väl trevligt... :oops:
Nu har jag nog tyvärr fört Stefans tråd lite för långt från ämnet... *skäms*.
Men, vi har inte kommit dit än. Jag får nog spela martyr och säga att det beror på att en fälg fortfarande är trasig sen hon i höstas kantstötte en och lovade att köpa en ny men fortfarande inte har gjort det ... ;)

Påminner mig om en bilträff jag var på där en kille beklagade sig över en 19"-fälg som var kantstött. "Jag har ju sagt till frugan att inte köra så nära trottoarkanten"
Men hon råkade höra och "OCH JAG HAR SAGT TILL DIG ATT INTE KÖPA SÅ DYRA FÄLGAR TILL BILARNA!!!"
av Schmoyoho
Trodde det var tvärtom; att man behövde något specialverktyg för att p-bromsen krävde att man backade den i botten när man började pilla med bromsarna... eller något sånt...?
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 40
Acproblem Volvo 940 -98

Funderar lite på risker med att åka […]

. Nån som har tips för vänster si[…]

Har tyvärr ingen multimeter.

Fel centerhögtalare?