NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Kluster
Precis, elinfällbara backspeglar ingick inte i Classic Momentum utan för mig var det ett tillbehör/extrautrustning.
av Frohm
grillchips skrev:Frohm: Du har en MY08 precis som jag, vet du om det är en tidig eller sen MY08?
Om de inte har markbelysning så går de inte att fälla elektroniskt överhuvudtaget (Classicen).
nja den e uttagen i december -07 mer vet jag inte.. nya my kommer väl runt sommaren tror jag.
Då torde det ju vara en MY08. Exempel: V70 MY16 säljs ju nu (Classic).

Nåja, on topic:
Idag skickas min strömställare från Jönköping Bildemo, förhoppningsvis kommer både den och speglarna imorgon, då blir det lattjo!
av Kluster
grillchips skrev:Då torde det ju vara en MY08. Exempel: V70 MY16 säljs ju nu (Classic).
MY-skiftningarna äger rum runt månaderna mars/april.
grillchips skrev:Nåja, on topic:
Idag skickas min strömställare från Jönköping Bildemo, förhoppningsvis kommer både den och speglarna imorgon, då blir det lattjo!
Spännande! :-)-)
Inga speglar men en strömställare på posten idag. Artikelnumret diffar med en siffra mot min tidigare strömställare men antar att det är pga elinfällnings-funktionen.
Har haft bort dörrhandtaget innan så visste att det var ett 5min jobb, tänkte att det är lika bra att kolla så den nya funkar som den ska, och det gjorde den. Alla fönsterhissar, speglar och lås funkar utan problem och inga felkoder (varför det nu skulle dyka upp några).

Tidigare artikelnr: 30773210 (fönsterlås, 4x fönsterhissar samt justering av L+R spegel).
Nytt artikelnr: 30773211 (som ovan + elinfällning av speglar medelst L+R-knapparna).

Fortsättning följer!
Jag förstår inte varför folk envisas med att vilja posta med Schenker. Slöare jävla postgång får man ju leta efter...
Dessa sura miner innebär alltså att inget paket behagat dyka upp idag heller.
Användarvisningsbild
av Sierra94
För att posten har blivit äckligt dyra på paket. Kan bara hålla med om Schenkers krypfart.
Snudd på att jag hellre tar den kostnaden för att få paketen i tid. :lol:
(Fick heller inget kolli-id på paketet, så jag kan inte spåra det..)
Användarvisningsbild
av Micce1980
Hehe den som väntar på ett paket från ett fraktbolag får precis just det, vänta. :wink:

..och ett antal till vändor blev det fram och[…]

Nice, det där har jag tänkt att gö[…]

Du köpte B6 istället för B4. Det e[…]

Visa din semesterbil(d)

Kul med Wien. Lagom varmt där nu? Blir det[…]