- sön 08 mar 2015, 12:36
Startar en ny tråd då jag inte hittar info om detta i länken "eltrådar". Hade tidigare en XC70 2004 med xenon och halogen + 3 st extraljus. Hustrun som oftast kör nuvarande XC70 med xenon efterlyser
bättre helljus, vill inte montera extraljus pga bl.a. adaptiv farthållare. Har funderat på xenonkonvertering men verkar krångligt och dyrt, Nu vänder jag mig i första hand till Camel vars kunskaper tycks vara ljusår
bättre än de flesta av oss andra när det gäller sådant.
Har inte någon direkt att länka till men verkar finnas en hel del sådant på E-bay till bl.a. BMW
LED H7 enkelt i armaturen, direktstart utan transienter, inga störningar till övriga system. Är jag helt fel ute, eller kanske för tidig?
Mike
bättre helljus, vill inte montera extraljus pga bl.a. adaptiv farthållare. Har funderat på xenonkonvertering men verkar krångligt och dyrt, Nu vänder jag mig i första hand till Camel vars kunskaper tycks vara ljusår
bättre än de flesta av oss andra när det gäller sådant.Har inte någon direkt att länka till men verkar finnas en hel del sådant på E-bay till bl.a. BMW
LED H7 enkelt i armaturen, direktstart utan transienter, inga störningar till övriga system. Är jag helt fel ute, eller kanske för tidig?
Mike
Nuvarande bilar:
Volvo XC60 Summum D4 AWD automat 2017
Volvo C70 Coupe T5 automat
Volvo 740 GLT manuell 1990
Austin A35 1958
Buick Super Riviera 4D HT 1956
Volvo XC60 Summum D4 AWD automat 2017
Volvo C70 Coupe T5 automat
Volvo 740 GLT manuell 1990
Austin A35 1958
Buick Super Riviera 4D HT 1956