Moderator: Moderatorer

Idag blev det tvätt, vilket innebar Turtle avfettning och ett flertal produkter från Meguiars till lack (schampoo och snabbvax), däcksidor och andra svarta utvändiga svarta detaljer. Torkade dessutom av samtliga rutor, dörrfalsar och under dörrlisterna där saltslasket samlas. Hoppas den får vara i nuvarande skick några dagar åtminstone :roll:
Innan tvätten gick det (som vanligt) inte att tyda vad som står på reg.plåtarna... (N)
@walkmann: ser precis ut som min ramp. Hur upplever du ditt lyse/ljusbild? Jag tycker min är ett riktigt bra komplement utan att för den delen förstöra looken på bilen.
Monterade ett par Classic backspeglar med blinkers, minne, markbelysning och det bästa elinfällning, på en S60 2002
Till detta så har det skaffats en CFE (Canbus function extender) vilket gör att speglarna fälls in/ur när man låser låser
upp bilen. Med CFE följer det massa annat lull lull som de nya Volvos har som standard
Idag blev det att införskaffa nya batterier till nycklarna. Känns som att Keyless gör att de drar mer batterier...

Stannade till och knäppte några bilder också, lika bra att passa på när vägarna är torra och bilen tvättad 8)

Bild

Bild
av Bedir
Bilnörden skrev:Här kommer 2 bilder

Bild

Det lyser också, en jämförelse mellan original helljus och rampen

Bild
Jäkla snyggt det blev, var köpte du din ramp? :) Lite småsugen nämligen.
fjohan: Vackert!

Bilnörden: Blev ju prima det där, släng gärna upp lite video på halvljus, helljus, helljus+ramp osv så man får en bild av hur mycket skillnad det är. :)
Gick igenom SBP utan anmärkningar med nytvättad bil (ja, det känns ju bättre iaf). "Det ser bra ut, det var en fin bil det här" var omdömet. Härligt :)

Fegade ur och satte tillbaka original dimljus innan dock... :grin:
  • 1
  • 302
  • 303
  • 304
  • 305
  • 306
  • 1912

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]