- tor 26 feb 2015, 21:20
VOLVO S60 trösklar.jpg (188.43 KiB) Visad 159 gånger
Håller på och ska köpa hem trösklar/sidokjolar som är näst på tur att lackas och monteras till S60
Köper delar från den nyare S60 för att få facelift utseendet till slut men upptäckte nu att trösklarna ser olika ut
eller tittar man noga så ser de likadana ut det är bara delningen jag är orolig över. Tittar man på bilden så ser man var delningen
på tröskeln är för respektive bil. Frågan är om den nya tröskeln kommer passa överhuvudtaget, tänkte så de inte har ändra
infästning till bilen och hålbilder för clipsen
Har även sett lackade trösklar som är delade på samma ställe som min gamla kärra så jag vet inte hur jag ska göra.
Vill ju ha det nyaste men om det inte passar då blir det svårt
nån som har bytt till nya trösklar på en gammal S60
Köper delar från den nyare S60 för att få facelift utseendet till slut men upptäckte nu att trösklarna ser olika ut
eller tittar man noga så ser de likadana ut det är bara delningen jag är orolig över. Tittar man på bilden så ser man var delningen
på tröskeln är för respektive bil. Frågan är om den nya tröskeln kommer passa överhuvudtaget, tänkte så de inte har ändra
infästning till bilen och hålbilder för clipsen
Har även sett lackade trösklar som är delade på samma ställe som min gamla kärra så jag vet inte hur jag ska göra.
Vill ju ha det nyaste men om det inte passar då blir det svårt
nån som har bytt till nya trösklar på en gammal S60
Bilagor
Senast redigerad av 1 ThunderAce, redigerad totalt 0 gånger.
Har VIDA/DICE/EWD
Har maskinpark Däckmontering/Balansering
Har maskinpark Däckmontering/Balansering
- By S6024t