- ons 26 nov 2014, 12:36
Kofångaren kan mycket väl vara rundare i sig, men det hindrar inte att nya silverfärgade diffusern passar på gamla då formen är lika av det jag kan se. Skulle tippa på att art. nr. är samma på gamla och nya också, bara olika man får beroende på om man vill ha -MY13 eller -MY14.
SÅ känsliga skall väl ändå inte sensorena vara, vad jag menar är om dom kommer på rätt sida, dvs att den som satt som mr två från högersidan sett också sätt tillbaka som nr på högersidan. Om dom sen hamnar 10mm fel i sid eller höjdled kan dom ju inte gnälla över, bara om en höger hamnar på vänstersidan osv eller en mittre på sidan osv.
SÅ känsliga skall väl ändå inte sensorena vara, vad jag menar är om dom kommer på rätt sida, dvs att den som satt som mr två från högersidan sett också sätt tillbaka som nr på högersidan. Om dom sen hamnar 10mm fel i sid eller höjdled kan dom ju inte gnälla över, bara om en höger hamnar på vänstersidan osv eller en mittre på sidan osv.
XC70II D5 Summum AWD -08 Polestar LED/xenon edition. Twinpipe med MY14 facelift, 3X NBB 225 Alpha Pro LED 165W på Qpax-båge, MY13 LED belyst R-design växelkonsoll, Erakir DC 19".
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
Sidescuffplates, inslag av godbitarna från MY11, MY13 invändigt..
- By 246