Volvo XC90 (15-), S/V90 (16-) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Växelpaddlar har inte heller kommit till bilen verkar det som. :)
Användarvisningsbild
av V9097
Här finns en liten film. Dock inte under körning, men vi får se lite mer av menyer etc.

http://www.automotorsport.se/artiklar/n ... -ratt-hall

Någon som förstår om och i så fall varför man måste in i menyerna för att ställa om stolen?
Användarvisningsbild
av Funk
crumpets skrev:Stolarna har ju kontrollknappar på sig så det är nog inget man behöver göra.
Jo det måste man tyvärr, för att komma åt alla inställningar..

/Thomas
av Agneo
Nejdå!
Det som kommer upp på skärmen när du rör dom extra stolsreglagen för sidostöd,svankstöd,lårstöd är bara ren info som kommer upp i det ögonblicket du rör det reglaget för att du ska veta vilken funktion du är Inne o justerar!
Dom vanliga elstols reglagen är som vanligt!
Användarvisningsbild
av Funk
Agne, tack för rättningen...jag får väl skylla på den som demade vagnen för mig.. nästa gång får jag gå kurs hos dig... ;-)

/Thomas
Användarvisningsbild
av EjS
XC90_Executive skrev:Då är bara frågan vilka stolar som är bäst? :wink:

Komfort nappa? Ventilerat nappa?
Sport nappa?
Utseendemäsigt: komfort

Hade ventilerad i min Toyota. Lite bättre temperaturkomfort men där kommer smuts i hållen med tiden.

Sport: tror att de har lika bra komfort men bättre stöd. Tycker inte de passar en xc och det kanske kan bli svårt att kliva in och ut utan att över tid slida sönder lädret på stolssidan.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9
Trådlös laddning MY2026

Den kanske funkar nu? :P

AC-rem V50 1.8F -09

Kan jag bara skära bort AC-remmen o köra[…]

Har också samma problem med att det fungera[…]

Jag lånar denna tråd lite då jag[…]