Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Fick tag i en handbromsdamask från en R-bil..

Men R-bilarna har ju annan mitttunnelkonsol :( så det blev till att mecka lite för att få ihop det hela...

Original:
Bild

Från R:en
Bild

Lädret flyttat :P
Bild

Nu återstår bara sätta tillbaka den i bilen igen

/L
av Ugbugg
S60 och V70 har olika konsoler, en från S60R borde passa i S60 resp. V70R i en V70?
Användarvisningsbild
av VolvoBM
Loner skrev:Fick tag i en handbromsdamask från en R-bil..

Men R-bilarna har ju annan mitttunnelkonsol :( så det blev till att mecka lite för att få ihop det hela...

Original:
Bild

Från R:en
Bild

Lädret flyttat :P
Bild

Nu återstår bara sätta tillbaka den i bilen igen

/L
Ser ni andra bilderna? Jag får krysset....även utan brandvägg....
Användarvisningsbild
av lilleman
samma här
Användarvisningsbild
av Loner
Min server verkar ha dött, bilder kommer upp igen i eftermidda'

/L
Användarvisningsbild
av Loner
Ugbugg skrev:S60 och V70 har olika konsoler, en från S60R borde passa i S60 resp. V70R i en V70?
Jasså har dom olika? :roll: DOm jaghar sett har då sett väldigt lika ut, och det finns bara en handbromsdamask...

/L
av Nilsson
Riktigt snyggt! Har du fått tag i lädret som sitter i mittkonsolen till förvaringsfacket? Älskar den blå färgen! :D
av T5R
Nilsson skrev:Riktigt snyggt! Har du fått tag i lädret som sitter i mittkonsolen till förvaringsfacket? Älskar den blå färgen! :D

Ja du! Har du tänkt på att de finns att köpa på volvo då det är volvo som gör dessa bilar!
Vart annars, SAAB?
av Nilsson
T5R skrev:
Nilsson skrev:Riktigt snyggt! Har du fått tag i lädret som sitter i mittkonsolen till förvaringsfacket? Älskar den blå färgen! :D

Ja du! Har du tänkt på att de finns att köpa på volvo då det är volvo som gör dessa bilar!
Vart annars, SAAB?
Volvo som gör Volvobilar?? Fan du va smart du!!
Jag är ingen komplett idiot! Har själv den inredningen, men alla har inte pappas plånbok att röra sig med. Så att köpa allt nytt är inte alltid ett alternativ.
Användarvisningsbild
av Loner
Nu förstår jag inte, vilket läder?

/L
Ny Kartuppdatering

Det vet jag inte heller. Skulle kunna fråga […]

Plockade bort fläkten o den kändes bra, […]

Laddbox

Zaptec Go

Då börjar vi! Jag tycker att det &aum[…]