Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Så, för att runda av mitt tjat om magasinet tänkte jag bara återkoppla med svaret jag fick från redaktionen som också bringar lite klarhet i varför den uteblivit:

Hej Martin,
Tack för ditt mejl och ditt intresse för Volvo Magasin.
Du får fortsatt en erbjudandefolder med Volvokortsfakturan. Dock av mindre omfång än tidigare. Tidningen skickas, som du också skriver, i huvudsak till Volvoägare som har bilar som är upp till sex år. Till det kommer en grupp med något äldre bilar och Volvokort, samt en del tjänstebilsförare.
Men för att du inte ska behöva känna dig förfördelad ber jag dig återkomma med din adress så ska jag ordna så att även du får Volvo Magasin. Den kommer fyra gånger om året.
Med vänlig hälsning
Annika/redaktör
Användarvisningsbild
av GustavE
C30robban skrev: Tagit ut 245 från vintervilan, för lite motionskörning :wink:
Vilken fin 245a! Den får du visa fler bilder på. Ser ut att vara i väldigt bra originalskick :-)-)
Det är ganska roligt att ha en ny och en gammal riktig Volvo. Har själv 740, helt otrolig bil, bättre komfort än många helt nya bilar.
grillchips skrev: i huvudsak till Volvoägare som har bilar som är upp till sex år. ]
Tacka vet jag på den tiden Volvotidningen hette Ratten. Den enda Volvon vår familj hade på den tiden var säkert 20 år gammal. Ändå fick man tidningen :D
GustavE skrev:
C30robban skrev: Tagit ut 245 från vintervilan, för lite motionskörning :wink:
Vilken fin 245a! Den får du visa fler bilder på. Ser ut att vara i väldigt bra originalskick :-)-)
Det är ganska roligt att ha en ny och en gammal riktig Volvo. Har själv 740, helt otrolig bil, bättre komfort än många helt nya bilar.

Vad kul att du tycker den är fin. Håller med dig om komforten i gamla bilar. Gustav den finns redan på forumet :D http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 51&t=92365
Synd på Bor, men dedär var inte dumma alls!
av zxcvbn
Hmm funderar på nå liknande inom fälgväg, fast dock 18" . Tar det i något med 245? , Måste du ha Spacers?

Ska du sänka bilen?

Funderar som sagt på något liknande till min V70 -07 dock en tum mindre.
Vad härligt att du funderar på fälgar :) mina 245or tar inte i vid fullt rattutslag, blev faktiskt förvånad själv att det inte tog i någonstans.
Jag har inga spacers monterade och bilen är redan sänkt 20mm från fabriken genom att jag har sportchassit så sänkning blir det inte.
  • 1
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 30

Kommer få överta en V60 T6 Ultimate 202[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &aum[…]

Hej, jag har en vän som har en 2007 MOD V70 2[…]

meddelande