Moderator: Moderatorer

grillchips skrev:
fjohan82 skrev: *Bild på väldigt smutsig kärra*
"Sopa registreringsskylten. En registreringsskylt som inte kan avläsas kan bli en dyr historia.

Böter: 1500 kronor"

;)
Men man slipper biltullar/trängselavgifter :wink: Två veckor sen senaste tvätten, det syns knappast...
XC60'n har just fyllt ett år, så den har varit på första servicen inkl uppgradering av sensus connect till MY15.
Beställt hela LED-moduler till regbelysningen. De hade gått ner ytterligare lite på Aliexpress så jag slog till. 189kr totalt. Vad tar svenska återförsäljare? 400? :P :roll:
Användarvisningsbild
av C.W.
grillchips skrev:Beställt hela LED-moduler till regbelysningen. De hade gått ner ytterligare lite på Aliexpress så jag slog till. 189kr totalt. Vad tar svenska återförsäljare? 400? :P :roll:
@grillchips. kan du slänga upp en tråd till siten?
C.W: Yes, de som P210 postade är det. Så nu börjar den eviga väntan på paket från Asien... :lol:

On topic:
Skulle beställa nya regplåtar igårkväll. Varför? Ptja, de ser ju lite modernare ut. Snyggare vet jag inte om de egentligen är men samtidigt är mina befintliga lite småbuckliga efter värdelösa fickparkerare.
Väl inne på Transportstyrelsen så kan jag inte beställa nya, för bilen är ju reggad på sambon. Nya plåtar kommer hon aldrig gå med på... Fasen. :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av P210
grillchips skrev:Nya plåtar kommer hon aldrig gå med på... Fasen. :lol: :lol:
- Bara plocka en på bilen i ett obevakat ögonblick och säg att den blivit stulen, eller att du tappat en :)
P210: HA! Ja, tamejfan! Men så ful vette tusan om jag vill vara. :lol:
  • 1
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 295
  • 1912

Problem med igensatt sotfilter . . . hmmm . . . . […]

Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]