Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Hverdagsb...nei....søndagsbilde. V70 i profil.

Bild
Dette lyset på førerdøra sluttet å lyse etter utbedringen av låsene mine. Må vel en tur inn å få ordnet det igjen da!
Er det ikke verre enn dette klager jeg ikke. Slik er det å være petimeter... ting skal være i orden! Min fru hadde vel aldri lagt merke til det - ever. :wink:

Bild
Så du fick alla låskistorna utbytta för att Volvo hade en kampanj för det? Är det för att bilen fortfarande har garanti eller vad är det frågan om? Har för mig att många användare fått själva finansiera sådana byten för att låsen slutat fungera, bl.a xerent vill jag minnas fick byta (eller om det löste sig...?). Tänker om det är en regional grej eller specifik för dig för att du just köpt bilen eller av annan orsak täcks av kampanjen...
De sa det lå inne en "kampanje" på det ja (sto som ett punkt når han søkte opp bilen min i datasystemet sitt). Fikk inntrykk av at det ville være kostnadsfritt for meg, garanti eller ei.
Dette er ikke forhandleren jeg kjøpte bilen av, men en av merkeforhandlerne i området hvor jeg bor.
Skiboks på. Ble en brukt Skiguard 850 som ligger riktig godt ned på taket :) Beklager mørke bilder.

Bild

Bild

Bild
Vart ska du åka skidor? Har abstinens nu igen, du vet säkert hur det känns. :wink:
Micce1980 skrev:Vart ska du åka skidor? Har abstinens nu igen, du vet säkert hur det känns. :wink:
Skal ikke skryte på meg å være noen "skiboms" men litt blir det. Her i området kjører vi 9 av 10 ganger til Åre (i Sverige) for å stå alpint. Tar ca 1t 40m time å kjøre en vei. Langrennsforholdene er dog bare 10 minutt unna om man føler for det.
Men litt abstinenser har jeg likevel i dag da jeg reiser til Lech i de Østerrikske alper for sjette år på rad i morgen for å stå på ski! :-)-) Det kan så visst anbefales, selv om Åre også er fett :wink:
Lite nytt med bilen. Den gjør bare jobben sin på en god måte :)
Men har nylig kjøpt hus, så nå får den en etterlengtet garasje. Det fortjener den jo selvfølgelig :wink:
Ser frem til litt bilvask og pleie på egen gårdsplass...

Bild

Bild

Prøver sitt nye hjem:

Bild
erikaak skrev:Lite nytt med bilen. Den gjør bare jobben sin på en god måte :)
Men har nylig kjøpt hus, så nå får den en etterlengtet garasje. Det fortjener den jo selvfølgelig :wink:
Ser frem til litt bilvask og pleie på egen gårdsplass...

Bild

Bild

Prøver sitt nye hjem:

Bild
Grattis till husköpet! :)

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]