Moderator: Moderatorer

Skulle montera lite extra instegsbelysning men fick det inte att funka. Efter lite mer än en timme av huvudbry så gav jag upp. Ska återgå till det vid tillfälle men fan om det inte funkar då. :D
Även bestämt att jag ska dra om anslutningen till dashcamen så jag kan gömma undan 12V-uttaget helt bakom paneler, hade jag haft fler kabelskor så hade jag ordnat det nu men de var helt slut så även det får bli "to be continued".
Plockade bort kablar och anslutning från förra moodlighten i mugghållarna eftersom jag inte haft den inkopplad på länge pga att motståndet tjuter så, så den skrotas helt.
Och till sist så försökte jag gräva fram sladden för 12V-uttaget i skuffen. Säkert 10e gången jag letar nu, som om den magiskt skulle komma fram... :-(O) :-(O)
Perra83 skrev:Tankade fullt och tvättade C30n. Sen kom ett par väldigt trevliga köpare. Nya adressen blir Söderhamn.
iFortyCC skrev:Bjöd bilen på en sista tvätt. Nu e den såld :D
Vad blir det för bilar istället för dessa? :D
Användarvisningsbild
av SvenB
oijoij skrev:
Perzzon skrev:Lämnats in på Volvo för att sprätta bort låsbultar som jag inte har nån hylsa till :-O)
http://youtu.be/pyBHK2jjupg
PS. Sno inga fälgar!
Det där fungerar inte på den nya typen av låsbultar vad jag kan förstå. :|
GustavE skrev:
Perra83 skrev:Tankade fullt och tvättade C30n. Sen kom ett par väldigt trevliga köpare. Nya adressen blir Söderhamn.
iFortyCC skrev:Bjöd bilen på en sista tvätt. Nu e den såld :D
Vad blir det för bilar istället för dessa? :D
Förhoppningsvis behåller vi V60n den är rätt okej. Får ja sedan en elstol monterad på förarplatsen har jag inget att gnälla på.
Blir XC70 Classic bra utrustad och till ett bra pris så blir det en sån. Drömmen är en XC70 med 8-steg automat och AWD med svart innertak.
Köpt en plastskruv till volvos lasthållare vingprofil, ca 65 kr för en men det var ungefär som jag väntat mig. Sen fick den en tvätt och mattorna rengjorda, det var på tiden att de fick sig en dusch. :wink:

Edit: R-knoppen är kanon, skönare och greppvänligare. Ett måste.
Senast redigerad av 1 Micce1980, redigerad totalt 0 gånger.
Kom precis in efter att ha tvättat V70in för första gången sen kanske oktober, kommer inte ens ihåg :D. Känns så onödigt att tvätta när det är blöta vintervägar. Hoppas nu på en lite vårlik helg med hyfsat torra vägar.
Perra83 skrev: Blir XC70 Classic bra utrustad och till ett bra pris så blir det en sån. Drömmen är en XC70 med 8-steg automat och AWD med svart innertak.
Låter som en perfekt bil! Mjukt och automat är bra. Svart innertak är det på min 740, det är riktigt fint, blir mysigt i kupén :D
av glomt
Hade inget å göra så tog å rastade gammelmormor (dvs bilen) till gekås å köpte nya lampor som lös bättre, sen även lite bilschampo, snart blir hon ren igen
Ikväll har jag tröstat min "något" smutsiga bil som blev ledsen när den såg grannens nytvättade kärra... 8) Imorgon blir det dock en rejäl tvätt :-)-)

Bild
fjohan82 skrev: *Bild på väldigt smutsig kärra*
"Sopa registreringsskylten. En registreringsskylt som inte kan avläsas kan bli en dyr historia.

Böter: 1500 kronor"

;)
  • 1
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 294
  • 1912

Jag har Steg 4 i min V70 D4 AWD 2015. Om du vill h[…]

De som har problem med ombordsladdaren har kunnat […]

Ljud från koppling