Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VolvoB20
Du har glömt det viktigaste i extrautrustning, stänkskydd!

Synd att blästra sönder hela sidorna på en mycket fina bil.

Jag glömde också beställa och fick eftermontera direkt.

Sen hatade jag att bara man körde igenom en vattenpuss på gatan var bilen nedstänkt upp till rutorna, man fick ju tvätta 3 ggr per dag.

Slipper detta nu med stänkskydd på.
Användarvisningsbild
av jiha
VolvoB..: mycket bra tips!: Hur, var, när och vad kostar dessa oumbärliga "stänkskydd"? Och varför i h**ete har inte Volvo vet att orginalmonta dessa?

Skicka gärna bild på hur det ser ut med dessa monterade...

// Jiha
Användarvisningsbild
av VolvoB20
jiha skrev:VolvoB..: mycket bra tips!: Hur, var, när och vad kostar dessa oumbärliga "stänkskydd"? Och varför i h**ete har inte Volvo vet att orginalmonta dessa?

Skicka gärna bild på hur det ser ut med dessa monterade...

// Jiha
Trodde också att de var med från början, därför hade jag inte en tanke på att beställa

Har ingen bild men du kan ju titta på volvis bil här på forumet. Tänk sedan på att när man har en mörk bil så blir det ännu diskretare, på din kommer det knappt att märkas.

Ligger på ca 250-300 kr för fram eller bak. Lika bra att ta både och så slipper man smutsa ned baken på bilen. Bästa investeringen jag gjort.

Bild
Användarvisningsbild
av jiha
ThnX: Nu har man ett mission till nxt vecka.. :D

// Jiha
Användarvisningsbild
av Brainy
Det är en riktig FAMiljebil det där du hehe :wink: /Ytterligare en alkoholpåverkad broder.

Mycket snygg! Blir sugen på en beställning jag med... Jag satt och lusläste prislistorna så sent som imorse och den här tråden gjorde ju knappast saken bättre...
Fast vad är det man säger? Hellre en krossad ekonomi än en krossad dröm! *kryssar i T5, high performance..."

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av exup
jiha skrev:Exup: Aha "våran" läste, våren. För mycket :-/O/
Lycka till
Haha,nu har jag tagit 2 glas whiskye å 4starkbärs(vart i garaget å pulat lite)Detdär med stänklappar var ingen dum idé,ska ringa på måndag direkt :D
av sportbilsentusiasten
forbo skrev: hastighetsberoende servo.
Förstår iden med det, men gör det verkligen så mycket nytta?
Märks det mycket...
Förstörs inte styrkänslan?
av jbl
Grattis till en mycket fin bil :-)
av Noodles
Fin bil utan tvekan, fälgarna är inte alls dumma!

Bara att gratulera! :)
av JSVARD
Larre skrev: Någon på forumet skrev att han ville ha extraljus och att det var ett tecken på att han inte brydde sig om hur bilen såg ut. Au contraire, extraljus adderar skönhet till utseendet.
Det var visst jag det. :D

Kunde du inte skrivit dessa ord i min tråd istället så hade jag haft mycket större självförtroende nu. :wink:
Skönt att jag hittade det här istället nudå.

.
Trasig Renault Scenic

Ja man måste nog ha något annat ä[…]

Jag får ingen träff på detta &oum[…]

Beställde sån här https://fordonsd[…]

Har fått tillbaka styrenheten nu och det vis[…]