...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Allinug
Jag blir glad när folk förstår att använda blixtlåsprincipen och när folk tänker till för att underlätta framkomlighet i trafiken.
Användarvisningsbild
av Snacksalig
När man kör om någon som håller undan lite och hjälper till. Man tackar med ett knäpp på varningsblinkersen och får ett blink med helljus tillbaks.
Då blir jag glad!
Användarvisningsbild
av Steffe3
Snacksalig skrev:När man kör om någon som håller undan lite och hjälper till. Man tackar med ett knäpp på varningsblinkersen och får ett blink med helljus tillbaks.
Då blir jag glad!
Tacka gör man ju med höger/vänster/höger ;p Varningsblinkers brukar jag använda för att varna mötande om att det är vilt/annat att hålla koll på framför dom/bakom mig.

Glad blir jag dom få gånger folk faktiskt håller avståndet i trafiken, när det blir mörkt inne i bilen (bakifrån) p.g.a att dom ligger så nära att bakluckan skymmer är det bra läskigt :p
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jag blir glad när jag ser en S80 MY14 & framåt, i trafiken.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ja dom är riktigt fina, men ovanliga. :wink:
Användarvisningsbild
av vetten
HeHe den va bra så skulle man faen göra någon gång :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Att dom vågar göra så i Ryssland dom kan ju råka ut för någon idiot som skjuter dom.
Användarvisningsbild
av joel80
Idag hamnade jag i ett stim av trafikanter som verkar ha uppmärksammat polisens kampanj senaste veckorna gällande mittfilsåkare.. Så gott som alla som hade plats la sig i höger fil efter omkörningar.. och endast nån enstaka fortkörare blåste förbi i vänster körfält.
Mycket trevligt.. ska nog ta med det som ett trevligt exempel på när det funkar i nästa dashcam-film. :D

Det hela var norr om stan, typ före och efter Rotebro...
Användarvisningsbild
av Perc
Ni skulle ha det så otroligt mycket enklare om ni bara körde om där det fanns plats. :lol:

Jag vet ärligt talat inte om det är förbjudet eller inte att köra om till höger här i Finland. Jag gör det om det behövs, för det känns ju bara dumt att ligga bakom nån då det finns en ledig fil.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 36
Service Peugeot 107 2007

Sicken tur att jag blev färdig med häck[…]

Tips få ut ABS givaren fram

Antar att du läst ut felkoder, vad säger[…]

Är extremt trångt med icn på plat[…]