Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Zombice
Köpte Relä och kabelsats för extraljus kopplade efter ritningen men det var svårt att hitta vart man kunde koppla in av och på så jag kopplade på helljusets kabel den är lilla färg på den sen monterade jag ditt en ramp för extra ljusen jag popnitarde fast det sitter som berg
Användarvisningsbild
av Perc
Vän av ordning tycker ju ändå att andra generationens V70 skulle kunna heta V70 II för enkelhets skull.

Jag kan inte begripa varför man talar om tredje generationen som V70 II. Särskilt inte när dom faktiskt benämns I, II och III i ganska många reservdelskataloger och sånt.
Zombice skrev:Köpte Relä och kabelsats för extraljus kopplade efter ritningen men det var svårt att hitta vart man kunde koppla in av och på så jag kopplade på helljusets kabel den är lilla färg på den sen monterade jag ditt en ramp för extra ljusen jag popnitarde fast det sitter som berg

Vart popnitade du fast den??? ?:-/
Användarvisningsbild
av tottish85
styrning till ljusen tar du från den gråa kontakten på sidan om botten av luftburken. Den aktiveras genom att sätta in extraljusknappen i panelen under klimatpanelen :)

Och popnitade fästen 'hoppar' tjuven snabbt lös :)

Har du kollat att det inte är blött unde[…]

@kievY , Vankas plusgrader här i veckan :-)[…]

Skojsigt Några tillbehör som skall p&a[…]

@Nooy , Volvo har ju manualer om detta online, in[…]