Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av oijoij
xerent skrev:
grillchips skrev:Va tusan, jag har inte fått något Volvo-magasin! :(
Inte jag heller... Jag tror våra bilar är för gamla.
Det betyder att det är dags för ny bil Bild

Bild
Bild
Senast redigerad av 1 oijoij, redigerad totalt 0 gånger.
Haha, ja en ny bil hade suttit! Men det får bli när jag pluggat klart sommaren '16, då finns förhoppningsvis V90 att beskåda alternativt mer info om en uppdaterad eller ny XC60. ;)
Min V50 är inne på sitt sjunde år men jag är osäker på om jag någonsin fått magasinet. Däremot den där bilagan som följde med fakturorna för Volvokortet men antingen har de slopat den eller så har de bara bantat den rejält till mer ett reklamblad. Synd, jag gillade den läsningen.
Måste fan skicka ett mail till Volvo och reda ut detta, jag vill ju också ha magasin! :D
Användarvisningsbild
av joel80
Jag såg det.. lyckades filma när du "rastade" den:

[youtube]OVzNCklJNMQ[/youtube]

;)
Helt orelevant till tråden, men ni är ju några som fått magasinet. Jag googlade lite hastigt och hittade ingen kontaktinformation, den sedvanliga fakturan medelst Volvokortet trillade in idag men inget magasin, därför vill jag nu försöka komma i kontakt med någon på kundtjänst eller liknande som jag misstänker står listad i magasinet.
Jag vill ju ha den förbaskade tidningen eller iallafall få reda på vad som gäller då de inte nämner "7-8 år gammal bil = inget magasin" någonstans. :D
Tack på förhand.
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 30
Acproblem Volvo 940 -98

Kompressorm går (gick) igång fö[…]

Detta har jag hört på andra ställe[…]

230fk går snålt