Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av Hbgpolisen
Haha ja här råder total självförnekelse! Men vad ska man göra, ska man ha ny bil så är det bra pris tror jag. Ska man ha begagnad så är det sjukt mycket :D allt är dock relativt. Tur att man har en bil som ändå ger lite i inbyte annars hade det varit tungt :shock:
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jag tycker du gjorde en bra affär för det har inte varit så bra kampanjer på V70 innan som det är nu, man får väldigt mycket på köpet. Och dessutom precis som man själv vill ha den. :) Electric Silver hade jag på min tidigigare V70 den färgen är kanonbra & snygg du kommer inte ångra dig. 8)
Användarvisningsbild
av Perra83
Fantastiskt bra pris för den utrustningen! Gött med nytt åk. Luktar gott i 70-modellerna. Inte alls samma i 60.
Byggde ihop en lite snabbt igår men är kampanjerna borttagna? Senast i helgen fick jag ett helt annat pris.
Användarvisningsbild
av apersson850
Kombinerad hjärn- och plånboksblödning är lätt att få. Min senaste bil kostade rätt jämnt en halv miljon 2011. Det blir kvickt dyrt...

Jag tillhör dem som tycker att en bil ska ha en färg som syns på utsidan, alltså lite mörkare, men gärna får kännas ljusa och luftiga inuti. Jag har "bara" köpt tre bilar där jag fått välja färg själv, men de har varit mörkblå, vinröd och nu brun ("Bronze") med beige eller "blond" inredning. Jag gillar inte alls vita eller silverfärgade bilar. Ser ut som om de glömde göra dem färdiga i måleriet, tycker jag.
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Caspain Blue tycker jag är riktigt snygg också, speciellt ihop med blond läderklädsel & modern wood panelinlägg. :)
av ansjo
simonhalmstad skrev:Caspain Blue tycker jag är riktigt snygg också, speciellt ihop med blond läderklädsel & modern wood panelinlägg. :)
Men som de flesta mörka bilar tråkig att hålla ren och varenda märke i lacken syns...
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Ja det är sant, repor och skav syns väldigt väl, man ser en hel del repor och skav på min svarta bil.
Har kört en seashell beige XC60 i nästan 3 år den fick igenomgå ca 105 automattvättar på statiol/preem om året. första gången dagen efter den var uthämtad hos ÅF alltså innan lacken härdat färdigt :mrgreen: och ändå så såg den bra ut i lacken. :P
av ansjo
simonhalmstad skrev:Ja det är sant, repor och skav syns väldigt väl, man ser en hel del repor och skav på min svarta bil.
Har kört en seashell beige XC60 i nästan 3 år den fick igenomgå ca 105 automattvättar på statiol/preem om året. första gången dagen efter den var uthämtad hos ÅF alltså innan lacken härdat färdigt :mrgreen: och ändå så såg den bra ut i lacken. :P
Jag handtvättar bara mina bilar, men en av anledningarna att jag valde seashell metallic på kommande XC60 :)
av Hbgpolisen
Då har bilen landat in hos handlaren där vinge och drag etc ska på! :D Ser riktigt bra ut, blev nöjd med fälgarna som jag först var lite orolig inte var värda pengarna!

Bjuder på ett par smakprov!
Bilagor
image.jpg
image.jpg (752.63 KiB) Visad 534 gånger
image.jpg
image.jpg (915.76 KiB) Visad 533 gånger
Användarvisningsbild
av simonhalmstad
Jättefin är den, kanonbra färgval & fälgval :-)-)

Nu har jag en V90 MY2020 med den gamla vanliga v&a[…]

Johan! Verkar lovande. Är det i samband med[…]

Ja det skulle ge klara indikationer på r&aum[…]

Volvo car UX

Någon mer som ännu inte fått 4.2.[…]