Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av xerent
Du lär behöva byta ut dimljusen mot DRL och koppla om lite elektronik, och eller löda om kontakter etc. inte passar. Sen kommer du aldrig att få automatisk DRL-funktion utan du får tända och släcka manuellt. Alternativet är väl att inte ha dimljus alls.
Användarvisningsbild
av daSea
Rätt mycket pengar någon lagt ner... Bytt ut alla exteriöra delar (nästan) till MY14... (inte 13 som de felaktigt anger i annonsen). Men snyggt! Är dock fortfarande lite tveksam till den nedre delen på bakljusen... tycker det ser så plastigt ut på något sätt... Fram - supersnyggt, Bak - supersnyggt i övrigt med de nya bakluckeljusen, listen och nedre spoiler.
av Moody
Lite märklig kombo där man lagt till nya kromet (från 2014) fram och bak och samtidigt har man dolt kromet runt rutorna och de kromade railsen som alltid varit standard på T6.
av dissonans
Kan ju vara en bil som rullat hos Volvo från början, därav lite annorlunda specad med svarta rails och lister. Min T6a var en sådan och hade just svarta rails. Den saknade även adaptiv farthållare trots blis, ldw och das..

Tror dom har grävt sin egen grav, kolla bara […]

Jag har fått till mig av phoenix gold sj&au[…]

Har det gått så illa att du inte kan l[…]

måste kolla oem settings idag...ser på[…]