Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
Cimmen skrev:Jag satt och funderde på en sak. Min volvohandlare hade 4 st på hyllan. Han sa att dom "går åt". Då undrar jag hur kan dom göra det? Finns dom med i någon kartalog eller hur får gemene man reda på att dom existerar. Jag hade inte en aning om att dom fanns men nu har jag 2 undanstoppade tack vare ER!
Dom finns med i stora tillbehörskatalogen, inte i de små broschyrer man får gratis.

/L
Användarvisningsbild
av Mr 76
Som någon skrev tidigare, så önskar även jag se bilder på detta!!!
Om de hjälper så är det ju en bra och billig investering..... :D

Mvh Mr 76
av spilloljan
Mr 76 skrev:Som någon skrev tidigare, så önskar även jag se bilder på detta!!!
Om de hjälper så är det ju en bra och billig investering..... :D

Mvh Mr 76
Precis, jag vill också se hur det ser ut.
Användarvisningsbild
av Cimmen
sitter dom på orginal eller måste man komplettera dom.. Så jag inte köper nåt jag har. Handlaren tog iofs bara 25:- st för dom...
Användarvisningsbild
av MartinS
Cimmen skrev:sitter dom på orginal eller måste man komplettera dom.. Så jag inte köper nåt jag har. Handlaren tog iofs bara 25:- st för dom...
Det är väl bara att titta in under bilen. Tittar du bakifrån så ser du om du har dom eller ej, det är som 10cm breda stänkskydd som sitter innanför bakhjulen.

/Martin
Användarvisningsbild
av Cimmen
Loner skrev:
Cimmen skrev:Jag satt och funderde på en sak. Min volvohandlare hade 4 st på hyllan. Han sa att dom "går åt". Då undrar jag hur kan dom göra det? Finns dom med i någon kartalog eller hur får gemene man reda på att dom existerar. Jag hade inte en aning om att dom fanns men nu har jag 2 undanstoppade tack vare ER!
Dom finns med i stora tillbehörskatalogen, inte i de små broschyrer man får gratis.

/L
Jag har laddat ner den från volvo men inte lyckets hitta den... :cry:
Användarvisningsbild
av Loner
Laddat ner? Jag har en papperskatalog på runt 2-300 sidor, den köper man...

Den du laddar ner är ju samma som du får hos din volvo-ÅF

/L
Användarvisningsbild
av forbo
Loner skrev:Laddat ner? Jag har en papperskatalog på runt 2-300 sidor, den köper man...

Den du laddar ner är ju samma som du får hos din volvo-ÅF

/L
Är det bara att knalla in till närmsta Volvo ÅF och be att få köpa den stora katalogen? Ca pris?
Användarvisningsbild
av Loner
Vet inte vad dom kostar, jag köpte min på tradera för en hundring tror jag det var.

/L
av toby 2001
kostar ca 80kr/st och dom hjälper!
OTA 4.xx

Ja för flera veckor, kanske en månad se[…]

Svärmor hade Bosch LU-Jetronic insprutning p[…]

Volvo appen

Jag får trycka väldigt många g&ar[…]

Hastighetsmätare 760

Är tyvärr inte sånt hjul i dessa m[…]