Moderator: Moderatorer

Zanders: ;;-O ;;-O ;;-O ;;-O ;;-O ;;-O (R) (R)
Monterat ny Skylthållare fram, busbil som ville ha min reg. skylt kl. 01:15. Stark ficklampa
rätt in i bilen från mitt sovrumsfönster fick dom att tänka om o dra, utan skylten,
tyvärr inte dit där pepparn växer.
wissel skrev:Monterat ny Skylthållare fram, busbil som ville ha min reg. skylt kl. 01:15. Stark ficklampa
rätt in i bilen från mitt sovrumsfönster fick dom att tänka om o dra, utan skylten,
Hehe bra jobbat. :-)-)

Har med gjort något liknande två gånger, en gång när en gick från bil till bil för att se om det fanns något värdefullt i dem, när han kom till min startade jag larmet och snubben gick typ visslandes därifrån. Samma sak när några snubbar hängde vid min bil, tog bild på dem och regplåt från köket, sedan tog de fram fram ett verktyg, då åkte larmet på och de körde därifrån.
Micce1980 skrev:
wissel skrev:Monterat ny Skylthållare fram, busbil som ville ha min reg. skylt kl. 01:15. Stark ficklampa
Hehe bra jobbat. :-)-)

Har med gjort något liknande två gånger, en gång när en gick från bil till bil för att se om det fanns något värdefullt i dem, när han kom till min startade jag larmet och snubben gick typ visslandes därifrån. Samma sak när några snubbar hängde vid min bil, tog bild på dem och regplåt från köket, sedan tog de fram fram ett verktyg, då åkte larmet på och de körde därifrån.
Önskar bara att jag kunde fjärrutlösa mitt larm !!"! men si det kom först 2004 ?
  • 1
  • 281
  • 282
  • 283
  • 284
  • 285
  • 1912

Tack för alla svar. Uppskattar det verkligen![…]

..när man funderar på ett byte nä[…]

Framvagnsbalk Volvo 240

Upptäckte att framvagnsbalken är trasig[…]

Jag blev insåld på Tershine så j[…]