Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ratten var identisk med standardratten, så ingen svängdämpare vad jag kunde se. Såg att Volvos anvisningar nämnde att detta fanns som alternativ men verkar inte ha funnits på varken nya eller gamla.
grillchips skrev:Ratten var identisk med standardratten, så ingen svängdämpare vad jag kunde se. Såg att Volvos anvisningar nämnde att detta fanns som alternativ men verkar inte ha funnits på varken nya eller gamla.

Okej, ska kolla när jag monterar i ratten igen, lite inside information i denna tråden, kommer i morgon att hämta en nyare V50;) Så överger er inte:P skulle gärna göra er sällskap i gds hallen om det inte vore så långt!!
Gött Mini_ice, hoppas på många projekt som man kan ha som kvällslektyr. :wink:
Tyvärr ingen bensinare alls:/ och inget R-design paket heller,men men..

Då nuvarande fruntimmret är,vilig att följa med så hoppas jag det blir mer kort tagna vid skruvande nu!!:)

Finns det att köpa hela led armaturer för golvbelysningen att köpa nu?? Såg att de hade kommited det till nummerplåten, men den är ju enkel med spollampor, var lite bökigare med golvet.. Har det inte det så ska jag lägga upp lite tips och tricks ang denna modd...
jimlindeborg skrev:Vad blev det för motor då? :)
Då jag inte vill länka i grillchips tråd då denna tråd ska handla om hans bil så får ni leta i garaget ni som är intresserade, en ny tråd är startad..

Ursäkta om det blev en för stor "spoiler" i din tråd grillchips
Åhå! Sleipner är inte dumma alls, frågan är bara hur de gör sig på en V50. Känns som att vara inne i (XC70)V70-träsket och klampa. :D
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 50

Sista hoppet att forumrävarna här kan hj[…]

Beställa ny V90 T6 recharge

Om jag hade beställt en V90 hade jag kryssat […]

CTEK Laddare (connect kabel)

@NiklasXC70 , Jag gjorde så här https:[…]