Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ansjo
Skulle tro det, provkörde en R-design som hade detta sedan kunde jag inte släppa tanken på taket. Elektrisk baklucka och adaptiv farthållare är två andra saker jag aldrig vill vara utan.
XC60 med 20" blir jäkligt fet, så det får nog bli vårens investering. Hoppas det kommer ut lite bra fälgar på Blocket, 25000 är i lite saftigaste laget då jag helst vill ha Volvo original :).
av ansjo
Även Talitha Darkgrey skulle vara snyggt... 8)
Användarvisningsbild
av EbbevonVolvo
s6025t skrev:Det finns ett erbjudande nu hos bilia där 20 tums fälgar kostar 18900kr ordinarie pris 26350kr
http://www.bilia.se/EPiUpload/SV/Kampan ... /index.htm
Som dessvärre endast kan köpas vid nybilsköp, om jag tolkat det riktigt.
av ansjo
Ungefär som erbjudandet som kom för ett par veckor sedan med vinterhjul som jag inte fick ta del av. Ska kolla med ÅF om jag även missar detta priset. Isf har jag lite negativ feedback att ge när man får frågeformuläret efter bilen är köpt.
av ansjo
Hepp, då var Talitha glossy black beställda 8) (RO)
Användarvisningsbild
av sony
ansjo skrev:Ungefär som erbjudandet som kom för ett par veckor sedan med vinterhjul som jag inte fick ta del av. Ska kolla med ÅF om jag även missar detta priset. Isf har jag lite negativ feedback att ge när man får frågeformuläret efter bilen är köpt.
Jag har svårt att tro att du kommer få nåt. Dessa erbjudande kom efter att du har beställt din bil. Vet du hur många bilar har det sålts samma dag eller vecka som du har köpt din bil? Tänk att alla ska få kampanjer och erbjudande som kom efter köpet.
av ansjo
Jag fick en deal av min ÅF, så fälgarna är beställda :lol:
Användarvisningsbild
av hållundan
ansjo skrev:Jag fick en deal av min ÅF, så fälgarna är beställda :lol:
Grymt! I vanlig ordning måste ett sådant inlägg krönas med en bild när allt är klappat och klart! :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
Varför byta? XC60

Ska du ha den mer skålade stolen så &a[…]

Frihjul på generatorn som gett upp...?

Dagens Blocket Bilar.

Ojoj. Här har det hänt mycket och jag ve[…]