- tis 20 jan 2015, 12:45
Nu har du ju sett att en Volvo är designad att klara allt detta. För hur ofta brukar man köra utför stup? :shock:
*pettson* skrev:Nu är jag ingen designer av nåt slag. Jag tänker heller inte göra mej till och försöka dela upp reklamen och säga att jag förstår den...Men skulle du kika extra på en Fiat om du visste att du skulle köra i de landskap som du ser i videon? :D
För det enda den säger mej är att vi har det så jävla urgrått mörkt och trist i sverige att vi är lyckliga då vi har gjort en bil som lyset fungerar på och som går att köra på både asfalt och plogad snö..
Reklamen säger inte mej ett dyft om kvalitet eller säkerhet eller liknande. Förra reklamen sa precis lika lite... då var det jakt vinterkörning.. bada isvak.. egentligen det möjligen våra finska grannar är mer kända för än vi.
850 kördes utför ett stup för att sen se hur skadorna blev, för att bevisa att sverige kunde konstruera. Men så lär ingen vilja visa sin bil idag då den inte ska vara stenhård utan bli som ett russin för ingenting på utsidan...
Lessen.. men jag skulle inte ens fundera extra på att kika på en volvo om jag bara visste det jag såg i videon....
Nu har du ju sett att en Volvo är designad att klara allt detta. För hur ofta brukar man köra utför stup? :shock:
Låt framrutan vara större än backspegeln!