Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frippe87
Hej.

Jag har precis eftermonterat backspeglar som är elektriskt infällbara. Men jag får inte igång värmen i någon av speglarna. Den ska in och få mjukvara imorgon, kan det vara därför värmen ej fungerar? Eller är det speglarna som är trasiga?

Vad kostar 2 nya speglar med wrg till en 2006:a?
Användarvisningsbild
av wissel
När jag gjorde detta på min su funkade det inte förrän mjukvaran var på plats.....:-)
av frippe87
wissel skrev:När jag gjorde detta på min su funkade det inte förrän mjukvaran var på plats.....:-)
Detta låter ju bra, jag hoppas verkligen att mina kommer igång eftermjukvara. Funkade styrningen av speglarna för dig innan?
Användarvisningsbild
av wissel
frippe87 skrev:
wissel skrev:När jag gjorde detta på min su funkade det inte förrän mjukvaran var på plats.....:-)
Detta låter ju bra, jag hoppas verkligen att mina kommer igång eftermjukvara. Funkade styrningen av speglarna för dig innan?
nej.......
av frippe87
Nu har laddat in mjukvara. Markbelysning fungerar, men infällningen fick dom inte igång. Kan dom ha laddat in fel mjukvara? Trasig knapp? (Köpt på skroten) speglarna har minnesfunktion men jag har inte elstol.

Spolade lådan på min förra -14 xc[…]

0w20 är för tunn. Sen om det hjälpe[…]

Vi våtslipar och kör klarlack på […]

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Tråget