Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Denna är inte rolig alls. Har svårt inte att fnissa lite :mrgreen:

[youtube]BivYc4XDVe8[/youtube]
Användarvisningsbild
av grillchips
Sånt är så himla lustigt ändå, maximal otur. Likadant när man kikar alla dessa ryska (framförallt ryska) dashcams där de susar på mitt i ingenstans, mycket snö, en lång raksträcka och inte en enda bil varken bakom eller framför. Förrän det plötsligt dyker upp en i horisonten som närmar sig och ett tiotal meter framför får sladd (från att ha klarat sig alldeles utmärkt) och frontar dashcam-bilen.
Maximal otur, minst sagt. :D
Användarvisningsbild
av Allinug
Det här är ju finesser som man saknar i V70:n, att kunna se igenom A- och B-stolpen. Speciellt bakom A-stolpen brukar det kunna gömma sig en hel del fotgängare. Sedan har jag ju aldrig insett behovet att ta hjälp av en spökbil som kör framför och visar vägen, men när de demonstrerar det på detta sätt så verkar det jättesmidigt, jämfört med hur en vanlig GPS fungerar.

[youtube]EMzmu2zG6v4[/youtube]

Användarvisningsbild
av grillchips
Det där klippet såg jag för ett tag sen och blev störtförälskad i funktionen! A-stolpen i V50 är idiotisk och det har varit nära en olycka både en och tre gånger. Definitivt något jag inte kommer sakna den dagen det blir bilbyte.
Användarvisningsbild
av Allinug
OK, intressant, Volvo har insett behovet. Kanske lyckades man inte få den krocksäkerhet som man ville ha, med glasrutor i A-stolpen? Nu verkar en hel del biltillverkare vara inne på att vilja lösa saken med sensorer istället, så istället för att föraren ska upptäcka faror, så ska bilen upptäcka faror. Men Jaguar Landrover är inne på att hjälpa föraren att upptäcka faror.
Användarvisningsbild
av Allinug
Denna sekvens med Åke alpacka är ju en klassiker:

[youtube]HNTq_U1eh1I[/youtube]

Användarvisningsbild
av grillchips
Youtube, Break, samma lika. ;)
Duktigt att stå på sig trots att bilarna mer än gärna plockar upp folk på sina motorhuvar. Fattades väl bara att någon hade en pistol med sig... :D
http://www.break.com/video/douchebag-dr ... ed-2816550
Användarvisningsbild
av erikn
Har sett liknande förr, har länge tänkt bygga något liknande.

Edit: Skrapan alltså, det hann komma in ett inlägg mellan.
  • 1
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 127
  • 162
Volvo som inte startar.

Hej Har en 245 årsmodell 90 som plötsli[…]

jag startar bilen. står stlla när jag g[…]

V90 Meka själv

Det är väl inga konstigheter med dessa,h[…]