Volvo S60N (11-17) V60, XC60 (09-17) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av JimmyK
Psyko skrev:
toast skrev:
ersj skrev: Innan jag köpte bilen läste jag på Volvo och har även gjort i instruktionsboken om internet karta. Detta var något som jag trodde skulle finnas i Sensus Connect, någon som vet något om detta?
Jag har också efterlyst detta. Har tolkat all information som att man ska ha tillgång till Internet karta när man inte har den hårddisk baserade navigeringen. Jag har en xc60 MY15. Återförsäljaren och service teknikern är beredd att hålla med mig. Vi har tom provat att göra en SW uppdatering trots att jag hämtade ut bilen i September. Det gjorde såklart ingen skillnad... så jag saknar fortfarande förklaring kring Internet kartan....
/ Patrik
Den har inte släppts ännu vad jag vet.
När kommer denna uppdateringen??
Användarvisningsbild
av volvobrasse
chaffis75 skrev:Uppdateringen finns ju redan, bara att köpa en ny xc90 :-)

Fredrik
Eller hur :) Så det krävs en bil för 600 000 för att man ska få ett gränsnitt för 2000-talet :) Dom måste göra något åt det då skärmar och appar generellt i bilarna blir allt viktigare. Just denna bit känns riktigt sunkig i Volvo, det är det enda jag tycker är low budget i bilen, och det drar ner upplevelsen aningen.
Användarvisningsbild
av leiwi
Nu verkar det hända grejer med apparna i sensus, såg i dag att det tillkommit en hel del bla väder mm tror det var totalt en 13-14 appar :D :D
Användarvisningsbild
av Mattias_F
Låter fint!
Vad krävs att man gör för att få in dessa, laddas de ner per automatik eller behövs en sensusuppgradering på verkstad?
Användarvisningsbild
av leiwi
Mattias_F skrev:Låter fint!
Vad krävs att man gör för att få in dessa, laddas de ner per automatik eller behövs en sensusuppgradering på verkstad?

jag gjorde inget dom bara "ploppade upp" :D
av CHSC
Provade en kompis Tesla Model S för en vecka sedan, kan säga att det var inte kul att sätta sig i sin egen bil efter det, kändes som jag satt i en gammal Amazon.
av BennyL
leiwi, har du navigation i din? Kör du mer SIM-kort i bilen eller via mobilen?
Testade för en stund sedan via mobilen och har inte naven, men inga fler appar än tidigare, typ 5-6 st
Användarvisningsbild
av leiwi
BennyL skrev:leiwi, har du navigation i din? Kör du mer SIM-kort i bilen eller via mobilen?
Testade för en stund sedan via mobilen och har inte naven, men inga fler appar än tidigare, typ 5-6 st

Jag har navigation , och simkort i bilen
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

Stämmer.

V60 sliter däck bak

Vilken bussning är det du menar? Och vart fin[…]

Husbilar igen, eller ja förare och sjä[…]