Funkade ju finfint, men inte tog det 10minuter. Kankse om du räknar med att få lödkolven varm:)
Lyser stakt nu, en fin spira upp mot himlen. Dock inte så bred som man gärna skulle haft den...
Tackar för tipset iaf...
Moderator: Moderatorer
fronta skrev:Funkade ju finfint, men inte tog det 10minuter. Kankse om du räknar med att få lödkolven varm:)vilken variant valde du, loners eller min!???
Lyser stakt nu, en fin spira upp mot himlen. Dock inte så bred som man gärna skulle haft den...
Tackar för tipset iaf...
fronta skrev:Hmm 2 dioder, blir tajt iaf med 10mm:s...du får faktiskt ta och visa bilder... tänk på att det är min patent... :lol: (iallafall ver.2)
Kretskortet behöver du inte göra ngt med, bara löda dit den nya dioden, men du måste däremot borra ut överdelen på kretskortshuset oxå
fronta skrev:Funkade ju finfint, men inte tog det 10minuter. Kankse om du räknar med att få lödkolven varm:)Det tog visst 10min men du behövde ju inte komma på konstruktionen, den fick ju jag klura ut... 8)
Tackar för tipset iaf...
Loner skrev:Cimmen blir det nån version 2.1 med snyggare håltagning?Jodå det är ¨på gång men tanten envisas ju att ha bilen hela tiden... :lol: Nästa vecka är jag ledig så då ska jag hinna med.
/L
ok, intressant! Vad det går att krångl[…]
Hmm intressant om ni lyckas med programmeringen..[…]