Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frippe87
Hej.

Har försökt hitta svaret, men lyckas inte. Går det att montera Volvo orginal baslåda i en bi fuel My 2006?
Användarvisningsbild
av P210
Vilken Bi-Fuelmodell - V70?
Om jag inte har helt fel för mig så ligger det inget reservdäck i utrymmet under golvet i bagaget då gastanken tar det utrymmet - det är väl bara en flaska punkaspray (och kompressor sedan -04?)? Lyft på golvluckan där bak, inget reservhjul? Glöm i så fall Volvos subwoofer.
Bild
av frippe87
Nej det finns inget reservhjul, dock är det lite utformat efter ett hjul, dock inte så djupt som det behövs för reservhjul.

Jag har ju modellen innan denna, v70n utan förhöjt golv.
av frippe87
Jag får gå ut o titta på detta imorn, är tveksam till att det går, men man skulle verkligen vilja ha en...
av cazzler
Borde inte vara några problem. Finns inte kontakten bak till ordinal slutsteget så går det att göra eget. Alt sätt ditt en annan slutsteg. Inte det bästa draget i baslåda men den syns inte.
av frippe87
cazzler skrev:Borde inte vara några problem. Finns inte kontakten bak till ordinal slutsteget så går det att göra eget. Alt sätt ditt en annan slutsteg. Inte det bästa draget i baslåda men den syns inte.
Är detta något du prövat? Jag är riktigt sugen, men kände mig tveksam till att det gick.

Mvh

Jag gjorde vad jag borde ha gjort tidigare och let[…]

Trasig ABS givare, men var?

Läs ut felkoden så får du svaret[…]

EDC16C31 185hk D5244T4

Hej. Mitt första inlägg. Jag har alltid […]

Volvo 740 leksaksbil

Volvo 740 polisbil. Skick enligt bilder. Samlarobj[…]