Hur har det gått för dig Lennart?
Jag har helt glömt att prata med Bosse bil. Ringde idag och lyssnade. Kalle hör av sig i början av nästa vecka.
Är så satans trött på att justera stolen typ varje dag. Elstolar borde vara standard.
Moderator: Moderatorer
LJN skrev:Ringde Kalle igår och påminde om mitt ärende och det var nu med på "att-göra-listan" Han nämnde också att en till hade ringt i samma ärende och bilmodell :) Ev. kunde en installation ske nästa vecka. Återkommer med info i ärendet.Perfekt, då är det nog snart även min tur
LJN skrev:En begagnad elstol med minne kostar ca. 4000.- i Jönköping exkl. frakt.Låter billigt! Men är den lika ny och fräsch som bilen? Jag vet visserligen att JB har mycket nyare Volvo. Men trist att inte ha en helfräsch stol, du har ju en MY15!
/Lennart
perhall skrev:Nej, MY12 verkar TS ha.LJN skrev:En begagnad elstol med minne kostar ca. 4000.- i Jönköping exkl. frakt.Låter billigt! Men är den lika ny och fräsch som bilen? Jag vet visserligen att JB har mycket nyare Volvo. Men trist att inte ha en helfräsch stol, du har ju en MY15!
/Lennart
pergrein skrev:När jag var i tankarna på att byta till El-stol på tjejens S40 MY10 så fick jag svar att Volvo inte släpper programvaran till El-stolen. Denna "Kalle" hur får han tillgång till den? eller luras Volvo med mig?Vet inte... men när han kan bygga om en V70 2.0F till en V8 AWD med inscription stolar med fläktar tror ja inte att det är något problem att få en vanlig elstol att fungera.
Med vänlig hälsning
Per