Volvo S60, S80, V70N (00-08), XC70 (00-08), XC90 (03-14) relaterade ämnen OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av svergie2
StefanN skrev:Förstå om han som köpte THE130 googlar på den nu och ser den och läser om säljaren, skulle ju börja grina om det va jag.
Någon som vill länka tråden i ett sms till han? :/ Hade inte velat stoppa i min framtida familj i den bilen..
Användarvisningsbild
av TommyP86
Inte för att supporta litauenrep. men ingen här vet om den är lagad efter bok eller med armeringsjärn och slägga. Mest sannolikt är att det är rätt bra gjort.
Användarvisningsbild
av Gotlandsbästa
Borde inte en duktig besiktningsman eller M-testman kan se att bilen blivit lagad? Med tanke på hur den såg ut innan Litauen besöket :???: Bara för Google. Den nya XC90 TSO883. BTW, ser ni att den har kvar klistermärket på bakluckan :D
av Lövet
Gissa vad jag nyss såg parkerad i ett garage i södra Stockholm? Jo, minsann den gode THE130.

Men vet ni vad? Bilen ser alldeles förträfflig ut! Förstår att någon lätt kan bli lurad. Blank och fin, inga repor, inga synliga nyansskillnader eller annat som skulle avslöja omlackeringen. Om man inte vet om vad bilen har varit med om kan man säkert tro att den är välskött för den lär se betydligt bättre ut på ytan än många andra bilar på marknaden. Tycker de flesta XC90 man ser i trafiken är "bruksade" ganska hårt. Skitiga, repiga osv.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
Kablar till tändspol

Jag köpte nya kontakter på Amazon, de h[…]

Mmm, börjar bli dags att beställa nya. F[…]

Byta drivrem V90 D4 AWD 2017

Tack för svar! Något special verktyg? N[…]

Kupefläkt vandrar V70 2013