Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av mortimer
Hej

Någon som monterat detta i passagerarsätet fram och vet vad det kostar ?
Jag har ISOfix i baksätet men Babyskydd/barnstol kommer monteras fram.

/M
Användarvisningsbild
av Alucinor
Inte svar på din fråga kanske, men till båda våra barn körde vi babyskydd med en bas som man fäste med bältet på passagerarstolen. Basen satt alltid kvar, sen klickade man bara i och ur babyskyddet. Tyckte det var väldigt smidigt.
av mortimer
Alucinor skrev:Inte svar på din fråga kanske, men till båda våra barn körde vi babyskydd med en bas som man fäste med bältet på passagerarstolen. Basen satt alltid kvar, sen klickade man bara i och ur babyskyddet. Tyckte det var väldigt smidigt.
Typ BeSafe izi Go då med Bas ? Är den som vi tänker oss
Användarvisningsbild
av AndreasHo
Hej

har det monterat på våran v70 2009a

kostade runt 800kr, allt följer med som skruv och så, enkelt att montera luta stolen max framåt har jag för mig och montera den bakifrån

Mvh
av mortimer
Hittade någon annan tråd om detta också och sedan hittade jag en monteringsanvisning på volvocars.com.
Tackar för inputen ändå i denna tråden.
av mortimer
Min Volvo ÅF säger att det inte går att beställa för eftermontering från Volvo, lite som jag läst i någon tråd innan också. Trodde Volvo hade tagit sitt förnuft till fånga dock. Någon som har ett fäste att sälja komplett med skruvar ?
av mortimer
Jag har letat överallt idag men inget positivt besked änsålänge. Letar vidare och meddelar om jag hittar någon bra sida.
Användarvisningsbild
av AndreasHo
vadå går inte att beställa, vad är det för dumheter ? jag har ju gjort det och det är så mycket Volvo original som det går att få det.

ring Bilia i Skåne så löser dom detta.

Mvh

Nej det är en gängad plugg, ser ut lite […]

En (4T) motor som har lägre lyft men ungef&au[…]

Vad ska jag köpa och varför?

Småkikar lite för kul också p&ari[…]

Uppvärmda vindrutespolare.

Du kanske har rätt, men det var vad servicete[…]