Moderator: Moderatorer

Vilket as! :D Borde vara förbjudet att göra så.
Hur va polestar att köra?
MartinB82 skrev:Kör den till den till min Volvo handlare.
Å där blev jag tillkastad nycklarna, till min säljares nya bil.
Med orden vill du prova den.
Varit ute på en timmes trevlig provkörning, å konstarandet av den turen blev, VILL HA!!!
Bild
Inte illa :-)-)

Jag har vaxat en av mina sommarfälgar :)
MartinB82 skrev:
Varit ute på en timmes trevlig provkörning, å konstarandet av den turen blev, VILL HA!!!
Bild
Hur är komforten i en sådan? Känns det som en volvo eller är det bortbyggt?
Slutligen: är den värd pengarna den kostar? :)
Tottoman skrev:Snickrat ihop ett fäste för extraljusen, nu väntar jag bara på leveransen av två lampor till:

Bild

Lightforce 240 Blitz, 5*75W Xenon.

Överdrivet? Alltid retar det någon. :lol: :lol:

Känns som att de kanske kommer lite långt ifrån varandra?
Bild
Så här ser min ut med 5 st nbb med 75w xenon. Provade bara rampen på bilden, inte hunnit montera ännu.
Användarvisningsbild
av börne
Tottoman skrev:Överdrivet? Alltid retar det någon. :lol: :lol:
Mig... men jag avskyr extraljus, det är skitfult. Men förstår ju om man bor ute i ödemarken med mycket skog, djur & lite trafik. Själv kan jag knappt använda helljus pga att man alltid har möte då det alltid är trafik.
Nej då, de tre övre sitter på ett Lightforce original nummerplåtsfäste så delningen mellan dessa är nog inte mer än mellan dina Nbb, de två nedre kan jag flytta in lite vid behov.

Här sitter de övre monterade på sitt fäste:

Bild

basberoende skrev: Känns som att de kanske kommer lite långt ifrån varandra?

Så här ser min ut med 5 st nbb med 75w xenon. Provade bara rampen på bilden, inte hunnit montera ännu.
Ingenting egentligen, skulle hämtat upp ett paket hos Infosite men det visade sig att en miss i kommunikationen gjorde att paketet låg på lagret i Sätra medan jag stod i butiken i Vårby. Nåväl, på onsdag får det bli en svängom.

Körde hem från Vallentuna nu på kvällen, i en mörk kurva, motorvägspåfart så dyker det upp ett (vad jag tror) lastbilsdäck som är utfläkt tvärs över vägbanan, en halv sekund senare hör jag DUNS SKRAP SKRAMMEL. Snacka om att sätta hjärtat i halsgropen. Hade bilen varit lägre hade säkert fronten rykt men nu lät det bara som att halva underredet åkte av. Allt verkar dock kolugnt men det återstår att se, ska till GDS-hallen i Vällingby inom kort för tvätt så då får jag passa på att slänga upp henne på en ramp och titta under.
  • 1
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • 265
  • 1912

Verkar som att ID.7 GTX kan få 1800kg fö[…]

Ventilationsgaller V90-18

Tack för hjälpen!

Mycket tråkigt att det överhuvudtaget h[…]

Problem med dörrlås v60