Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av matzen10
Wow.. Det var en tv i framkant..! Skulle vara intressant att prova just kurvaturen för att se hur det är i realiteten. Nu blir det svårt att förhålla sig till andra modeller, haha.. 16 kilo vägde den :-o
Men alternativ önskas dock!
Har någon provat en curved modell?
av llesrof
matzen10 skrev:Någon som gjort något rea-klipp eller har funderingar kring fler modeller??
Inte en chans i helvete att jag gett mig ut i mellandagsrean och trängs med en massa folk. Kompisen såg en intressant sak. Det var en pryl som reades ut för 3395:- och som enligt prisskylten hade kostat 4395:- Det var bara det att någon hade pillat fram den gamla prislappen under den nya och på den stod det 3695:- Den var alltså nedsatt med 300:- och inte 1000:-
Användarvisningsbild
av Tomas88
Hade säkert kostat 4395:- någon gång men visst är det överdrivet med mellandagsrea.
Priserna på elektronik ändras ju hela tiden och det är ju i princip aldrig så att priset går upp på en specifik vara.
av PTV
Glöm både PLASMA och LCD.I skrivande stund är det minst LED och OLED som gäller.Köpte en Philips 48" 3D OLED med AMBILIGHT nu i vinter och ångrar inte mitt val av TV.Nu ser jag förvisso mycket på film och TV serier där 3D effekten ger ett plus i tittandet.
Användarvisningsbild
av Severin
PTV skrev:Glöm både PLASMA och LCD.I skrivande stund är det minst LED och OLED som gäller.
Är du medveten om att Led som du beskriver det är en lcd med led belyst panel?
av Andis
Perra83 skrev:Ska köpa en 55-60" till sovrummet. Det jobbiga är att nya modellerna kommer i april. En bra 2014 är det iofs inget fel på.
60" tum

Eller varför inte projektor. Har själv satt upp en i sovrummet och kör 104" duk. Mycket trevligt att söva sig till sömns med en film så :-)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]