NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Sierra94
Hat du ett släp hänger på kulan ska det mkt till innan någon orkar sno kroken. Och i annat fall ligger den väl i sin påse i skuffen? ;-) annars är det inte sån stor idé att det är avtagbart.
av rogg48
Haha...nej kanske inte....men har nu löst det. Kan vara bra att veta för er andra om ni får samma problem....det finns ett nummer precis vid nyckel hålet...börjar med 1D eller 2D + 2 siffror skriv ner dom o åk till Rejmes...beställ en nyckel för en kostnad av 125 kr...
Användarvisningsbild
av SvenB
Sierra94 skrev:Hat du ett släp hänger på kulan ska det mkt till innan någon orkar sno kroken. Och i annat fall ligger den väl i sin påse i skuffen? ;-) annars är det inte sån stor idé att det är avtagbart.
Så är det för mig. Jag har aldrig använt låset till kuldelen. Antingen ligger den i skuffen, eller hänger ett släp på den. :D
Användarvisningsbild
av SvenB
rogg48 skrev:Haha...nej kanske inte....men har nu löst det. Kan vara bra att veta för er andra om ni får samma problem....det finns ett nummer precis vid nyckel hålet...börjar med 1D eller 2D + 2 siffror skriv ner dom o åk till Rejmes...beställ en nyckel för en kostnad av 125 kr...
Ännu mindre anledning till lås. Det enda skulle vara om tjuven inte kan läsa förstås. :D
av rogg48
SvenB skrev:
rogg48 skrev:Haha...nej kanske inte....men har nu löst det. Kan vara bra att veta för er andra om ni får samma problem....det finns ett nummer precis vid nyckel hålet...börjar med 1D eller 2D + 2 siffror skriv ner dom o åk till Rejmes...beställ en nyckel för en kostnad av 125 kr...
Ännu mindre anledning till lås. Det enda skulle vara om tjuven inte kan läsa förstås. :D
Haha....näee ...otroligt långsökt..och lite naivt... att en tjuv skulle gå o kolla på dessa små siffror och sedan åka och beställa nyckel...å vänta på en nyckel några dagar, för att sedan sno draget..
Användarvisningsbild
av SvenB
Hoppas du förstod att jag skämtade.
Volvo 440 Överhettar

..Ny termostat samt fyllt på vatten Hj&a[…]

Algerna har inte kommit till pumpen. De borde fast[…]

Jag fick den tillslut kalibrerad och allt ser ut a[…]

Fords bensinmotorer är ju av typen EcoBoost o[…]