- tor 15 mar 2007, 12:30
Har ju varit ett par uppdateringar, någon som kan reda ut var de har innehållit?
Detta är vad jag hört/tror, justera tack
En kom ÅM05 (ny front, framhjus)
En kom ÅM07 - blinkers i backspeglarna
Men NÄR kom justerades chassi/styrning till?
ÅM06 eller...
Har kört en demobil förra sommaren som var riktigt trevlig! Snabbare styrning (2.5varv) o mycket fastare i hullet. (170hk med standardchassi)
Testade även en A6 o den var rena gungande slagskeppet i jämförelse :roll:
Som ni kanske antar funderar jag på en V70. De är ju bäst just innan de läggs ned. :D
O det kanske är bäst att köpa en som är något beggad för att undvika värsta värdefallet o sedan om några år...köpa nya V70.
Nya V70 vete fasiken om man vågar köpa redan NU pga barnsjukdommar. Nya S80 verkar ju lida lite som ALLA andra bilar.
Detta är vad jag hört/tror, justera tack

En kom ÅM05 (ny front, framhjus)
En kom ÅM07 - blinkers i backspeglarna
Men NÄR kom justerades chassi/styrning till?
ÅM06 eller...
Har kört en demobil förra sommaren som var riktigt trevlig! Snabbare styrning (2.5varv) o mycket fastare i hullet. (170hk med standardchassi)
Testade även en A6 o den var rena gungande slagskeppet i jämförelse :roll:
Som ni kanske antar funderar jag på en V70. De är ju bäst just innan de läggs ned. :D
O det kanske är bäst att köpa en som är något beggad för att undvika värsta värdefallet o sedan om några år...köpa nya V70.
Nya V70 vete fasiken om man vågar köpa redan NU pga barnsjukdommar. Nya S80 verkar ju lida lite som ALLA andra bilar.